HDTV van Casema

Status
Niet open voor verdere reacties.

Cory

Gebruiker
Lid geworden
29 apr 2007
Berichten
74
Hallo,

Ik ben bij Casema, heb een Sony Bravia TV (die van de TV reclames) en ik wou vragen of iemand kan helpen met de aansluiting van een HDTV tuner (een Samsung DCB-H360R) op die TV. Het valt me op dat op de TV wel een HDMI aansluiting zit maar dat de kabel ontbreekt. Moet ik die nog kopen?

Groeten,
Cory
 
Ga maar eens kijken wat een HDMI kabel kost, dan snap je wel waarom die er niet gratis bij zit.
 
Laatst bewerkt:
Zelfs 11 euro (ben ze voor die prijs nog niet tegen gekomen overigens) is nog een aardig bedrag voor een kabeltje. :evil:
De goedkoopste die kon vinden (vorig jaar) was rond de 20 euro.

N.b. e.a. is wel storings gevoelig dus liever niet direct naast/op een 220 volt kabel legen.
 
Laatst bewerkt:
Dus ik moet de antennekabel aansluiten, de loop, de scart, de composietverbinding (een driepluggige kabel, moet die op de S VHS/Hi8/DVC-videocamera ingang?), de componentverbinding (ook driepluggig) en dan ook nog de HDMI kabel?
Ik ben niet geinteresseerd in "stoere" dingen, ik wou alleen graag dat ding aan de praat krijgen en liefst zo eenvoudig mogelijk. Ik zit het steeds maar uit te stellen omdat ik de pest heb aan gebruiksonvriendelijke apparatuur. :)
 
Ik hoop zo dat er iemand langs komt die precies dezelfde apparatuur heeft.
 
Ik heb even een tekening gemaakt dan weet je precies hoe je moet aansluiten. Gebruik trouwens aub geen HDMI kabel want die krijg je bij de Samsung HD decoder toch niet aan de praat. Pak een componentkabel. Die zijn ook nog veel goedkoper.
 

Bijlagen

  • aansluiten samsung decoder.jpg
    aansluiten samsung decoder.jpg
    28,8 KB · Weergaven: 46
Hallo, het probleem is inmiddels opgelost. Ik heb ook Casema moeten bellen omdat ik de gegevens (pincode, frequentie enz.) miste om hem aan de praat te krijgen. De HDTV moest ook aangemeld worden.

AgeDeO, hartelijk dank voor je tekening.

Alle mensen bedankt voor de hulp en sorry voor mijn slechte humeur, tenminste als die is doorgesijpeld door mijn berichten heen :). Ik word altijd bloednerveus van nieuwe apparaten en ga me superstom en daardoor kwaaiig voelen als ik het niet direct begrijp, en dat hebben jullie natuurlijk niet anders zouden jullie hier niet helpen.

Groet,
Cory.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan