HEAD en loskoppelen

Status
Niet open voor verdere reacties.

frans kooijman

Gebruiker
Lid geworden
22 apr 2008
Wie kan mij helpen...ik wil op mijn index pagina in het HEAD-deel de metatags (titel/description) aanpassen, via Dreamweaver CSS - HTML-opmaak.

Bij de indexpagina is het HEAD-gedeelte uitgegrijsd, dus niet aktief. Dit komt van Templates => Followpage, waar het HEAD deel aktief staat.

Als ik in Template => Followpage in het HEAD-deel de metatags aanpas, dan loopt dit niet door naar mijn index pagina (of moet ik nog iets doen om dit wèl door te laten lopen.....??)

Alternatief is dat ik de indexpagina loskoppel van de sjabloon en dan in de Index pagina in het HEAD deel de metatags aanpas. Dit werkt prima, alleen staat op de index pagina een dropdown menu, die door de loskoppeling van de sjabloon niet meer werkt.

Liever zoek ik dus de oplossing waarom de Metatags die in in de Followpage in Template aanpas niet doorloop naar het index-bestand. Ik dacht dat dit na uploaden automatisch zou doorlopen, maar schijnbaar niet dus ??

Wie kan mij helpen, zal ongetwijfeld iets simpels zijn, maar ben nog geen wizard...

Frans

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan