headset doet het niet

• Onderwerp starter Onderwerp starter Monk
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Monk

Banned
Lid geworden
1 aug 2004
Ik heb een headset van Trust gekocht en nu wilde ik met de recorder van Windows wat (stem)geluid opnemen, maar er gebeurd niets. Het metertje slaat niet uit hij neemt volgens mij helemaal geen geluid waar. Ik heb in de instellingen gekeken en zo maar kan niets vinden wat ik eventueel aan zou kunnen passen. Iemand een idee wat ik hier fout doe?:(

Aangesloten op de geluidskaart? Is dat niet gewoon stekkertjes erin en hoppa?

Dat is waar, het moet in de goede ingang. Het zijn een roze en een groen stekkertje en op mijn pc zit een roze en een groene aansluiting. Heb de stekkertjes daar in gedaan. Zou het kunnen dat dat niet goed is?

probeer eens alleen de roze of alleen de groene en kijk eens of het werkt.

Heb alleen de roze geprobeerd (microfoon) maar er gebeurd niets. Hoor niets en zie niets. Kan ik in mijn systeem ergens zien of de headset het wel doet?

De roze is van de microfoon en de groene voor de koptelefoon. De koptelefoon doet het wel....
Ik heb hem gekocht voor de microfoon:(

aanvinken van je microfoon bij opnemen in je audio mixer heb je dat al gedaan¿

euhm..heb je daar misschien een routebeschrijving van? :o

configuratie scherm , zoeken naar geluiden en audio apparaten.

Vervolgens tabblad audio aanklikken.

Dan bij opnemen geluid vak volume kiezen, daar krijg je een audio mixer tezien, en vervolgens vinkje zetten bij selecteren van microfoon.

Dit is de standaard mixer van windows, zelf gebruik ik nog een andere mixer erbij, en daar moet ik dan dus ook mijn microfoon aanvinken wil ik die gebruiken.

hopelijk heb je hier iets aan.
groeten Marcel

Ik had er idd geen vinkje staan..:o

Zal morgen ff kijken of ik hem aan de praat krijg.

Alvast bedankt:thumb:

voor morgen succes dan,,

En voordat ik het vergeet,, volume schuifknop in de audio mixer omhoog zetten.

groeten...

Heb het geprobeerd maar hij neemt geen stemgeluid oid op. Hoor bij het afspelen een ruis en soms een hele licht piep:8-0:
Kan het nog ergens anders aan liggen?

Heb het geprobeerd maar hij neemt geen stemgeluid oid op. Hoor bij het afspelen een ruis en soms een hele licht piep:8-0:
Kan het nog ergens anders aan liggen?

hoi little monk,

kijk eens bij je audiomixer bij opties, eigenschappen klikken, en kijk daar eens of er een vinkje bijstaat bij microfoon onder opnemen.

groeten...

Hoi,

Heb gekeken of er een vinkje stond bij microfoon opnemen en dat was niet maar als ik het wel aanvink dan neemt hij nog niets op.

In de Help-index stond de volgende optie;

opties>eigenschappen>overig>stemopdrachten

Ik kan overige helaas niet selecteren en dat zou dan betekenen dat mijn audiostuurprogramma de aparte volumeregeling voor stemopdrachten niet ondersteunt.

Mijn audiostuurprogramma is volgens mij SoundMax Digital Audio.

Zou het daar aan kunnen liggen?

Ik weet het anders ook niet meer:confused:

hoi little monk,,

tja ,, het wordt nu wat moeilijker. Met wel programma wil je je stem opnemen¿

Is het de standaart geluidrecorder¿

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan