Headset gezocht. 5.1 of 7.1 USB

Status
Niet open voor verdere reacties.

jordy14nl

Gebruiker
Lid geworden
21 dec 2008
Goedendag.

Een paar dagen geleden heeft mijn headset het opgegeven na 1,5 jaar.
Nu ben ik dus op zoek naar een nieuwe gaming headset.

Ik had een Speedlink Medusa NX 5.1 USB.
Nu ben ik dus opzoek naar een vervangende headset die maximaal tot de €180 kost.
Zelf ben ik de meeste merken al af geweest maar niks voldoet echt aan de eisen.

Wat ik zoek.
- True 5.1 of 7.1. (Geen fake crap)
- USB. (En niet USB + 3.5mm jack plugs.)

Waar ik hem voor gebruik:
- Werk.
- Gamen.
- Muziek.
- Uren lange skype gesprekken.

Eigenlijk zoek ik dus hetzelfde als ik had maar dan een iets beter kwaliteit. want een headset dat 1,5 jaar op me bureau heeft gelegen, Nooit gevallen, en nooit unplugged is en toch kapot is moedigt mij niet aan om dezelfde weer te kopen.

Suggesties welkom!

Misschien kun je iets uit de Logitech G-series gebruiken?

Ik heb de Logitech G930.
De headset is Dolby 7.1 en werkt best goed, je kunt dit aan of uit zetten met een knopje op de headset zelf.
Muziek luisteren via 7.1 vind ik minder, het klinkt dan erg hol. Daarom zet ik 7.1 alleen aan bij films en games.

De headset kan worden gebruikt met of zonder draad. Draadloos gaat hij 10 uur mee, je kunt hem daarna 2-3 uur opladen terwijl je ondertussen wel verder kunt luisteren.

Ik ben erg tevreden over deze headset.

Hier de link naar de headset: http://gaming.logitech.com/nl-nl/pro...gaming-headset

Succes met je keuze

Bedankt voor je reactie :thumb:
de G930 is geen TRUE surround headset. Maar een 3d sound headset. ik ben dus echt opzoek naar een true surround headset.

Hoeveel van die bronnen (waarvoor je hem wil gebruiken) zijn true surround? (Behalve gamen dan.)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan