Headset heeft probleem met input output..

Status
Niet open voor verdere reacties.

kokmeister

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
14 mei 2008
Berichten
1
hallo, ik heb een probleem met mijn headset toen ik teamspeak opstarte merkte dat ik Echo had en niet alleen da alles wat ik hoorde van de pc hoorden ook de anderen leden in teamspeak dus mijn muziek en wat ze zelf zeiden nu heb ik al in allerlij opies zitten kijken wat het kon zijn maar ik kreeg deze ego niet uit met mijn vorig headset kon ik echter wel gewoon praaten en dan zonder Echo rond te gooien dus het probleem is eigelijk dat alles wata op mijn headset komt ook meteen doorgezonde word als opgenoomen ik heb een logitec head set was wat duurder als me voorige dus je zouw zeggen aan kwalitijd zouw het niet moeten liggen Logitech Headset Premium Stereo


bvb dank als deze in verkeerde groep staat gepost sorry...
 
Laatst bewerkt:
eggo zo als in een tunnel snap je dat je steets herralt jezelf of andre hoort

Sorry maar ik herschrijf hem even voor een volgende lezer. niet om ***lig te doen hoor maar heel duidelijk is hij niet.

"Echo zoals je in een tunnel hebt, dat je steeds herhaald word of dat je de ander steeds herhaald hoort "

Normaal gesproken is dit het effect dat de microfoon het geluid van je koptelefoon opvangt en dat dus weer opnieuw verstuurd.

Je zult even moeten spelen met de volumes van je headset om de prettigste verhouding te krijgen
 
Ik heb dus precies hetzelfde probleem hiero.
Met de instellingen spelen enzo heeft geen zin.
Mijn maten blijven alleen mijn muziek en zichzelf horen. Mij horen ze niet.:(
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan