Headset Mic werkt niet goed.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Stefan121

Gebruiker
Lid geworden
5 jun 2012
Hoi, ik heb een vraag over mijn razer kraken pro.

gloednieuw, maar mijn headset mic niveau gaat steeds naar 50. Dan werkt mijn mic niet op een of andere manier. Als ik die naar 100 zet werkt hij wel weer tot na ongeveer 30mins hij weer automatisch teruggaat naar 50.

vandaag ingeruild voor een nieuwe, zelfde probleem. Realtek HD driver opnieuw geinstalleerd, windows 10 opnieuw geïnstalleerd. Standaard instellingen teruggezet. Andere audio/mic poorten gebruikt. Niets helpt.

Alvast bedankt!

Goedemorgen Stefan

Vermoedelijk jij voor deze koptelefoons moet als je games gaat spelen aangeven bij geluid instellingen als standaard opname apparaat ( en geen mic. dus ! ) enz.
Verder kijk maar of zijn ze wel op juiste audio-ingang/uitgang aangesloten ? die bij geluid instellingen kan je makkelijk zien welke ingang je ook gebruiken moet ..
Zo zal volgens mij alleen maar tijdens gamen ongv. moeten zijn, als je eens Razer-koptelefoons als standaard opname geluiden apparaat aangeeft, via opnameapparaat-audio instellingen en eigenschappen ook meteen nakijken moet je hoe automatische volume regeling daar ingesteld is, en daar misschien ook zit foutje over volume 100 automatisch naar 50 ...enz..

:confused: 'tis slechts een ideetje

Laatst bewerkt:
Dit helpt helaas niet, en ja alles is goed aangesloten. (staat beschreven en de mic doet het half).

Alles geprobeerd wat je hebt beschreven, helaas.

Je bedoelt denk ik surround van razer. Die had ik geinstalleerd maar toen kreeg ik gezeik met drivers. Zal het nog eens proberen.
Er staan voor zover ik kan zien geen energie instellingen in apparaatbeheer.

Net razer geinstalleerd. Nu kan ik mijn Mic niet gebruiken in teamspeak 3. 1.jpg

Mike staat ook niet als ingang.
Eerst die instellen en dan pas TS openen, die ziet nu alleen de line ingang.

En de link gaat over universele configuratiesoftware "Razer Synapse 2.0 (PC)".

Dat klopt, razer synapse is voor bepaalde razer apparaten. Hier staat niet de kraken pro bij. Daar is de surround voor. Zodra je surround instelt krijg je die lijningang erbij. Het geluid werkt wel maar de mic niet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan