headset op pc

Status
Niet open voor verdere reacties.

vlamer12

Gebruiker
Lid geworden
27 mei 2009
Hallo allemaal,

Ik heb een xbox met een wired headset erbij.
Nu wilde ik graag ook op mijn pc een headset en omdat ik zeer tevreden was met de xbox 360 headset en ik dan niet hoef bij te betalen zoek ik een (ik den plugje of kabel?)
dat een 2.55 mm naar een 3.5 mm omzet.
Nu heb ik er wel een paar gezien op internet voor maar 1,2 of 3 euro (ook duurder op bol.com)
Maar mijn ouders vertrouwen het internet niet echt dus ik zoek een winkel waar ik deze kan kopen. Liefst zo goedkoop mogelijk en hij moet rond Brabant zitten (daar woon ik).
Ik weet niet of hier nog kwaliteit verschil in zit maar ik er wel eentje die lang meegaat natuurlijk.
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen en alvast bedankt.

Grzzz

vlamer12

EDIT: Sorry maar dit is eigenlijk heel dom van mezelf. Ik ging er zomaar vanuit dat dit zou werken maar ik heb het natuurlijk nog niet kunnen testen.
Dus weet iemand of dit wel eigenlijk werkt? (sorry als ik hiervoor een ander topic voor aan zou moeten maken)

Laatst bewerkt:
bol.com is een erg goede online webshop, en zeker te vertrouwen.

Vaak zijn dit soort kabeltjes/producten moeilijk te vinden in winkels. Ik denk zelf dat het beste is om het online te bestellen.

bol.com is een erg goede online webshop, en zeker te vertrouwen.

Vaak zijn dit soort kabeltjes/producten moeilijk te vinden in winkels. Ik denk zelf dat het beste is om het online te bestellen.
Dankje voor de reactie.
Het probleem is ook niet dat ik bol.com niet vertrouw maar mijn ouders niet en ik heb ze al geprobeerd over te halen.
Dus ik heb toch echt liever een winkel. Toch bedankt voor het antwoord

Grzzz

vlamer12

Laatst bewerkt:
*Bump* plzzz ik heb echt hulp nodig.

Grzzz

Vlamer12

PS: Post 1 is ge-edit

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan