headset probleem?

Status
Niet open voor verdere reacties.

gebruiker237

Gebruiker
Lid geworden
18 aug 2011
ik heb deze headset gekocht : http://www.bol.com/nl/p/microsoft-li...3004004931379/

en alles werkt perfect . maar heb wel 1 vraagje. als ik mijn headset insteek verandert het speaker icoontje naar mn headset icoon. ok dat is normaal, maar als ik mijn volume op 0 zet kan ik nog steeds geluid door mijn headset horen. ik was muziek aan het luisteren en ik zette het volume op 0 maar ik hoorde nog steeds wat er "gebeurde" het is geen echo ofzo. als ik dan bijvoorbeeld naar een commentary ga kan ik ook gewoon alles horen maar dan zacht. is dit normaal en kan ik het op een of andere manier uitzetten dat ik weer de normale volume regeling heb?

er ook iets raar met de niveaus. als ik mijn volume op 5 zet, en dan naar geluid>afspelen>oortelefoon van hoofdtelefoon>eigenschappen>niveaus ga en naar oortelefoon van hoofdtelefoon kijk, staat de niveau op 4 inplaats van 5. ik kan het niet gelijk maken. ik plaats een screen shot

Naamloos.jpgNaamloos.jpg

help mij aub met allebei de dingen

Laatst bewerkt:
Hallo,

is je headset wel als standaard afspeel apparaat ingesteld?

Hier zie je dat(vinkje geeft aan welke apparaat het standaard):
Knipsel.PNG

Hallo,

Heb je de headset wel op het goede gaatje aangesloten(dit geld alleen voor de headsets met een 3,5MM jackplug)? Voor geluid moet je de groene hebben of het gaatje waar het headsetje bij staat en voor de microfoon de rood rozé gekleurde.

Hallo,

Heb je de headset wel op het goede gaatje aangesloten(dit geld alleen voor de headsets met een 3,5MM jackplug)? Voor geluid moet je de groene hebben of het gaatje waar het headsetje bij staat en voor de microfoon de rood rozé gekleurde.

heb alleen usb

Hallo,

Kijk eens in apparaatbeheer of daar geen gele uitroeptekens staan.

Om in apparaatbeheer te komen doe je:
start>rechtermuisknop op computer(of deze computer)>klik op beheren>klik op ja(alleen met UAC UserAccountControl)>Klik op apparaatbeheer in de linker kolom.

Kijk tevens ook in Apparaten en Printers(Windows 7 en Vista).

Alles kan behalve de laatste optie die is alleen voor Windows 7 en Vista XP laat alleen de printers zien dan.

Hallo,

start>rechtermuisknop op computer(of deze computer)>klik op beheren>klik op ja(alleen met UAC UserAccountControl)>Klik op apparaatbeheer in de linker kolom.

Alles kan behalve de laatste optie die is alleen voor Windows 7 en Vista XP laat alleen de printers zien dan.

ik vond geen uitroep tekens in allebei de secties en mn headset staat bij apparaten en printers

Hallo,

help mij aub

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan