Headset reageer niet goed met voice chat

Status
Niet open voor verdere reacties.

91Serpent91

Gebruiker
Lid geworden
15 jan 2008
Berichten
59
Hallo,

Ik heb pas geleden een nieuwe headset gekocht en hij doet het verder goed (het is een 3.5 mm stekker headset), alleen als ik via xfire met iemand wil praten dan doet hij het niet, ik ontvang diegene niet en hij ontvangt mij niet.

Dus weet iemand hier iets op?

Ik heb een acer aspire 5920G met als OS WinVista (misschien dat het aan vista ligt)

Verder wat nog het meest rare is, als ik mn andere headset inplug met een USB port eraan dan doet hij het wel, alleen die is gedeeltelijk kapot dus daarom heb ik deze gekocht

Mijn nieuwe headset is een Creative HS-450

Gr, Serpent
 
Kijk eens in "Geluiden en geluidsapparaten" in het Configuratiescherm (XP). Klik op het tabblad Spraak. Is het juiste apparaat geselecteerd bij het Opname-apparaat?
 
Ik heb Vista, geen XP maar ik heb daar al gekeken, bij vista en dat is allemaal in orde voor zover ik weet en zie
 
Nope staat bij je gewone geluid dinges :p (ja lekker duidelijk maar weet niet hoe dat heet :p) want het is een 3.5 mm ja
Als het een USB is dan kun je hem wel zien als HS-450, maar ik weet het probleem al wel opgelost ik ruil hem gwn lekker in voor een USB headset :rolleyes: dan is het probleem ook opgelost!
Alleen wel jammer dat het niet werkt, dus als iemand nog een oplossing weet hoor ik het graag :) want hij is nog niet ingeleverd
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan