Ik heb een Aldi headset (ja i know, lekker goedkoop
) een Silvercrest BTST-9300. ik heb al een behoorlijke tijd zitten worstelen om mijn pc de headset te laten lezen, want ik was mijn geweldige en handige handboekje kwijt. lekker slim, want ik wist dus de sleutel(code) niet uit mijn hoofd! en dus, na een verschikkelijk tijd lang zoeken kwam ik eindelijk op de plaats waar ik moest zijn. alles geregeld en gedaan. mijn pc kan nu dus wel mijn headset lezen. maar ik krijg er geen geluid uit, ik ga er dus ook vanuit dat mijn microfoon het ook niet doet. ik ben naar configuratie scherm gegaan -Geluid, en daar zag ik dus dat hij niet was aangesloten. bij het bluetooth systeem heb ik de service ingesteld in als handsfree telefonie, want daar wil ik hem eigenlijk voor gebruiken, voor skype. misschien ligt daar het probleem al, weet ik niet. maar kan niets herstellen, mijn pc staat me niet toe....
ik zie al dat ik een heerlijk verhaal heb geschreve =/ ik hoop dat jullie mij hierbij kunnen helpen. en succes met lezen! xD

ik zie al dat ik een heerlijk verhaal heb geschreve =/ ik hoop dat jullie mij hierbij kunnen helpen. en succes met lezen! xD