headset/speaker is niet te zien bij playback devices windows 10

Status
Niet open voor verdere reacties.

JemoWhite

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
3 aug 2016
Hallo,

de titel zegt het al ik kan ik wil mijn speakers/headset graag gebruiken maar ik weet niet hoe.
heb het al geprobeert te google maar ik kom er niet uit, wat ik heb geproobeert is. De audio driver bijwerken
en de vorige audio driver terugzetten via apparaat beheer. Maar bij beide gevallen kan ik de headset
nog steeds niet zien bij playback device. Heb ook niet aangesloten apparaten weergeven aanstaan.
er is vast een simpele oplossing als iemand me die even zou willen vertellen zou ik het waarderen. :D
Weet niet of het helpt maar hier een paar screenshots van audio enzo: http://imgur.com/a/b752G.

Waar plug je de speakers in? aan de voorzijde?

Aan de achterkant zou aan allebei de kanten moeten kunnen maar doen het allebei niet. Gebruik momenteel een headset via de usb
aansluiting die doet het dan weer wel. maar de headset die ik meestal gebruikte en de speakers doen het niet. Het is een nieuwe computer
en ik heb nou bijna alles zoals ik het wil hebben nou net alleen het geluid nog.

En je gebruikt ze niet tegelijk? Dus de USB ingeplugd en dan de andere headset ook ingeplugd?
Ik zou het als volgt doen; USB headset uitpluggen, en vervolgens met de andere headset (op de achterzijde inpluggen) aan de slag gaan. (Headphone op groen, Microfoon op rose..)
Misschien moet je die (nog) wel configureren in het configuratiescherm van de geluidskaart (optionele, vaak bijgeleverde software van het moederbord(?))

Heb ze ook apart geprobeert headset in het groen maar werkte niet. Van dat configeren zou ik even moeten uitproberen zou je misschien in kleine stappen kunnen uitleggen hoe ik dat zou moeten doen? Dan weet ik hoe dat moet en kan ik ook zeggen of dat wel of niet het probleem is. Een ander probleem is alleen dat ik afgelopen zaterdag op vakantie
ben gegaan en nog voor 10 dagen weg ben dus kan het nog niet testen. Maar zal het snel weer laten weten of het gelukt is als ik terug ben.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan