HeadSet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Stinuz

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
14 jun 2003
hallo, ik ben op zoek naar een HeadSet, ik heb er op eBay zat gevonden maar die zijn beina allemaal voor Mobile Telefoon.

Mijn vraag: Kunnen deze headsets voor telefoon ook op je PC????????

Klik
-Klik

Laatst bewerkt:
Nee. Elke computerwinkel en/of witgoedwinkel (megapool enz) hebben wel headsets. Kosten vanaf 10,00 voor een redelijke headset.

Geplaatst door Tiborv
Nee. Elke computerwinkel en/of witgoedwinkel (megapool enz) hebben wel headsets. Kosten vanaf 10,00 voor een redelijke headset.

Oke, ik heb €24, kan je me er misschien eentje aanraden (met een site erbij misschien???)

Ga niet te goedkoop maar ook zeker niet te duur. Die kabeltjes zijn tamelijk snel stuk en repareren is er niet bij. Ga gewoon naar de winkel en kijk wat er is.

Deze ziet er ook wel leuk uit:

>>KLIK << en dan naar beneden naar "US Blaster" en dan de "US-Blaster Headset 360 USB" van 13,90. Ik heb er geen ervaring mee, maar ik vond hem er wel leuk uitzien:rolleyes:

Suc6,
Timothy

Je zei dat je bij ebay alleen maar headsets voor de telefoon vond, maar er staan ook wel headsets bij. KLIK

Geplaatst door T._de_vries
Deze ziet er ook wel leuk uit:

>>KLIK << en dan naar beneden naar "US Blaster" en dan de "US-Blaster Headset 360 USB" van 13,90. Ik heb er geen ervaring mee, maar ik vond hem er wel leuk uitzien:rolleyes:

Suc6,
Timothy

En deze gaat het zeker worden!

1079957752.jpg

Ik heb hem binnen!

De kleur van de headset is niet geweldig maar hij werkt prima, vooral op Splinter Cell 2!:D Spel van de eeuw qua multiplayer als je het mij vraagt!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan