headset

Status
Niet open voor verdere reacties.

koenieboy

Gebruiker
Lid geworden
30 apr 2007
Hoi,

ik heb een headset.
sinds mijn computer weer gerepareed is doet hij het niet meer op mijn computer.
als ik hem op mijn laptop aansluit doet hij het wel, ik heb al het internet afgezocht maar al die dingen helpen niet,

ik hoop dat jullie mij kunnen helpen

MvG

Koen

Is bij de reparatie Windows opnieuw geïnstalleerd? Dan moet je je drivers opnieuw installeren.

ik zou het niet weten, als het opnieuw geinstalleerd is lijkt het me niet dat de ouwe accounts er nog opstaan???

ik heb nu een nieuwe pc en daar doet hij het ook niet op :S maar nog wel op de laptop

Gmiddags!
Heb je nog wat meer info? Bijv. is het een nieuwere of oudere set? Was een installatie-cd bijgeleverd of was 'ie plug-and-play? welke versie windows? etc.?

ik heb de headset 3 maanden denk ik,
eerst deed hij het wel op me oude computer maar toen hij gerepareerd was niet meer.
nu heb ik een nieuwe pc met vista home premium en daar doet hij het ook niet.

hij was gewoon plug-and-play geen cd erbij
en het merk weet ik niet.

heb je op je laptop en had je op je huidige PC voor reparatie 'XP' (of ander besturingssysteem)? 't zou kunnen zijn dat je de driver(s) voor ondersteuning in Vista moet installeren, welbekend vista-probleem met drivers... even tzjekken op de site van de fabrikant.

geluid in en out doet het gewoon?
had je al aan de driver(s) voor je (eventueel 2e) geluidskaart gedacht?

ik weet niet welke geluidskaart het is, dat moet je tog weten voordat je driver download?

zekert, volgens mij (zit nu achter mn werk-pc) kun je dat vinden via configuratiescherm / systeem / tabblad hardware / apparaatbeheer

of

wanneer je een complete pc heb gekocht even kijken bij de firma waar je m heb gekocht of even googlen (op typenaam)

ik kan dat niet vinden ik kan wel iets vinden van:
VIA HD audio deck ofzoiets

da's de kaart! hij heppum hij heppum :thumb:

http://www.softwarepatch.com/utilities/via-hd-audio-vista-driver.html
dat zou de juiste driver moeten zijn, ik zag zo gauw dat er meer problemen waren met die kaart onder vista.

Bijna onderaan de pagina staat de link (click here to download), daarna wordt n pagina geopend met waarschijnlijk een pop-up die je moet toestaan. bestand is bijna 4mb groot.

laat weten of t gelukt is!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan