Heb een heel raar probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

johnbronkhorst

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
26 nov 2004
Berichten
2
Hierbij een voorbeeld site. Dit probleem heb ik bij meerdere site, zoals ook bv www.bnn.nl. Maar onderstaande site is het makkelijkst om uit te leggen.

Als ik deze site bezoek: www.geo.nl

Dan krijg je eerst een startscherm en daarna wordt je doorgelinkt. Dan krijg ik een witscherm.

Dit heb ik sinds ik deze PC hebt. Op mijn oude PC is er niets aan de hand. Ik heb windows er een keer op nieuw op gezet, maar het probleem blijft.

Ik heb deze PC, nog niet zo lang geleden zelf gebouwd. Het is een ASUS moederbord met een AMD 64bit processor. Ik denk zelf dat het hier aan ligt.

De winkel waar ik de moederbord/processor gekocht hebt, snappen het zelf ook niet. En ik heb er nu al weer zoveel opstaan, dat ik niet van plan ben, om weer alles er af te gooien en er op nieuw op te zetten.

Wie heeft een oplossing?

Groeten,
johnbronkhorst.nl
 
probeer is een andere brouwser firefox ofzo want ik denk dat het niks met je moederbord temaken heeft eigenlijk.

hoe hoog staat jouw beveiliging eigenlijk??
 
Als je windows xp draait..... heb je wel java virtual machine gedownload en geïnstalleerd?
 
Ik heb hetzelfde probleem bij www.geo.nl
bnn werk gewoon

Heb ook met de beveiliging zitten spelen...dit maakt niets uit...enne het lijkt wel of www.geo.nl gewoon een lege website is.

Virtueel java machine heb ik anders zou azareus het niet doen
 
www.geo.nl doet bij mij prima, is een site van de gemeente epe.... gaat over de veluwe of zo....
 
die geo.nl is een lege pagina hij doet niks na dat begin plaatje er zit gewoon niks achter.

maar hij heeft het ook bij bnn
 
Zozo jullie zijn echt snel met beantwoorden.

Ik gebruik al niet de standaard browser, gebruik namelijk avant browser, die vind ik de beste.

Verder ik heb de beveiling normaal staan, dus daar kan het ook niet aan liggen.

Verder over java virtual machine, ja deze heb gedownload en geïnstalleerd.

Ja geo.nl gaat over de gemeente Epe en omgeving, is een zeer goede site hoor.

Verder zal ik mijn probleem van bnn.nl ook vertellen.
Als ik daar bv aan een actie mee wil doen, dan moet je je eerst inloggen, en dat moet je op een link klikken, als ik op die link klik, gebeurt er niks maar het scherm wordt dat de kleur van de achtergrond waar die link op stond.

grt john
 
@ traxion: achter dat plaatje gaat een wereld open hoor.....
 

Bijlagen

  • naamloos.jpg
    naamloos.jpg
    60,1 KB · Weergaven: 60
die moet ik dan helaas missen:( :p

maja mijn internet is ook niet alles
 
[back on topic\] Probeer eens de site te openen met IE ipv avant, als het dan wel werkt weten we tenminste of het aan de browser ligt of aan iets anders.... [back on topic\]
 
dan ligt het iig niet aan de browser.... niet dat ik nu weet waar het wel aan ligt, maar we zijn weer een stapje verder..... probeer het eens met je firewall uitgeschakeld...? wel ff wachten (ong 10 sec) na het uitschakelen van je firewall, want het duurt ff voordat je systeem dat door heeft....
 
Ik gebruik ook Ie maar ook firefox en netschaap geven niets te zien...

Firewall uit had bij mij ook geen effect...

Echter...zou het aan de provider kunnen liggen???

las vandaag dat Athome weer eens een bijna landelijk probleem heeft sinds gister!
 
Offtopic

De inetservers die in Groningen staan zijn niet te bereiken als je provider of jezelf gebruikt maakt van het Essent netwerk !
Door een complexe soft of hardware fout geven 2 routers die het verkeer regelen elk een verkeerd signaal af waardoor site's en een behoorlijk stuk Email verkeer onmogelijk is !
 
zit hier in arnhem met chello.,
maar kan ook niet op die site
 
denk het niet, als ik op die link klik, ook wit
(zonder netwerk)
 
quote:

dat probleem heb ik ook gehad op twee andere pc,s in mijn netwerk.ze konden sommige sites niet bereiken.heb daarom met drtcp de mtu die op 1500 stond op 1492 gezet en toen lukte het dus wel.tenminste hier wel.heb daarna ook nog eens op de andere pc,s tcpoptimizer gedraaid.misschien kan je dat proberen.

waar vindt ik deze programma's?

www.dslreports.com/drtcp .
http://www.speedguide.net/downloads.php

pas alleen de mtu eens aan die staat nu misschien op 1500 zet die eens op 1492 dan saven en pc opnieuw opstarten


ja idd het gaat ik heb de mtu op 1300 gezet zoals het programma het had voorgesteld

is dat goed of is 1492 beter


bedankt allemaal voor de hulp

het is eindelijk zo ver ik kan surfen naar hotmail op mijn client pc en messenger gaat ook alles gaat

wie had dat gedacht dat een mtu waarde veranderen de oplossing zou zijn

niet te geloven
 
Ik had laatst ook iets met een collega die niet op een bepaalde site kon, en wat bleek?
De proxy-server stond aangevinkt.
Dus eventjes kontroleren of ie uit staat.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan