heb een horizonale lijn die niet weg wil (word 2010)

• Onderwerp starter Onderwerp starter htil
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
je doet net of ik er verstand van heb. ik ben op dit punt een echte leek, hoe kan ik uploaden?

Vergeet niet dat het alleen maar werkt als je de cursor boven het lijntje neerzet.
Zo lukraak in het document werkt het inderdaad niet.

dat heb ik gedaan en dat werkt dus niet!
HET WERKTE WEL! DANK DANK!

Laatst bewerkt:
Oh oke dat zei ik ook al in bericht met #8. :D feitelijk erboven. Maar ja het is in ieder geval opgelost. :thumb:

Nog even deze truc.
Handig voor een andere keer.

Word trekt een dubbele lijn als er na driemaal het gelijkteken (=) op Enter wordt gedrukt, een gestippelde lijn als er na driemaal een sterretje (*) op Enter wordt gedrukt, en een driedubbele lijn als er na driemaal een hekje (#) op Enter wordt gedrukt.
Als je dat niet kunt waarderen, kan je de functie uitschakelen door de optie Randen uit te zetten via Extra / Autocorrectie / AutoOpmaak tijdens typen. Wie slechts eenmalig wil dat Word geen lijn maakt van het typwerk, gebruikt direct nadat Word een lijn heeft getrokken de toetscombinatie Ctrl+Z.

Leuk om even te oefenen voor de liefhebbers onder ons.

ik had al ontdekt dat je allerlei soorten lijnen kunt maken. toch dank dat je er even op wijst.

ik snap nog steeds niet wat er fout is gegaan. ik had de cursur ook links boven de lijn gezet (ik weet het zeker) maar toen ik op delete drukte ging schoof de lijn naar boven. dat heb ik ook gemeld. maar eind goed, al goed! dank!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan