heb geen beeld en geluid op me computer

Status
Niet open voor verdere reacties.

sarah22

Gebruiker
Lid geworden
28 feb 2008
Berichten
216
ik heb me computer twee dagen geleden 'schoon gemaakt ' geformeteerd,
maar telkens als ik nu een film wil bekijken of muziek wil luisteren werkt er niks,
maar ik krijg wel de boodschap dat ik niet de benodigde codec en filters geinstaleerd heb,
kan iemand me verder helpen?
 
Je hebt geen audiodrivers geïnstalleerd, denk ik.
Typ bij Start > Uitvoeren eens devmgmt.msc en kijk of daar vraagtekens of uitroeptekens staan.
 
Installeer de codecs. Als je niet precies weet wat codecs zijn of niet weet welke je moet hebben kan je het beste een codec pakket downloaden zoals K-lite codec pack.
 
ik heb daar drie vraagtekens onder elkaar staan wat betekent dat ?
 
Dat betekent dat je drivers mist. Na de herinstallatie heb je die dus niet geïnstalleerd.

Welke apparaten staan vraagtekens bij?
Wat voor computer heb je? Graag merk + type. :)
 
Dat betekent dat je drivers mist. Na de herinstallatie heb je die dus niet geïnstalleerd.

Welke apparaten staan vraagtekens bij?
Wat voor computer heb je? Graag merk + type. :)
dell beeldscherm
compaq evo d510
en ik heb windows in het frans dus ik schrijf ze hier gewoon op oh en k - lite pack heb ik al
autre peripheriques =andere randaparatuur
audio controleur multimedia
controleur ethernet
 
Laatst bewerkt:
Zo te zien moet je de geluidskaart drivers installeren en je netwerk drivers. Als deze op je moederbord zitten kan je deze vinden op de cd hiervan. Heb je een losse geluidskaart en/of netwerkkaart zullen hier losse cd's van zijn meegeleverd bij je pc. (mijn ervaring met Dell tenminste)
 
ik heb helaas geen cd ervan,
heb de computer overgenomen van een goede vriend die verhuisd is en daar heb ik helaas geen cd van mee gekregen,
behalve die van windows en zelf die is gekopierd
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan