Heb geen geluid op me PC !!

Status
Niet open voor verdere reacties.
aangezien ik zelf zo even naar ziekenhuis moet heb ik even een paar pogingen op een rijtje gezet.
dit haal ik uit een database.Maar gezien je stikker is je pc uit 2005 en zijn er diverse mogelijkheden.
ftp://ftp.download.packardbell.com/DESKTOP/iMedia (2005-2007)/Driver/Xp/Realtek_HDA_Audio_5031.exe

ftp://ftp.download.packardbell.com/DESKTOP/iMedia (2005-2007)/Driver/Xp/alc655_audio_driver.exe

ftp://ftp.download.packardbell.com/DESKTOP/iMedia (2005-2007)/Driver/Xp/P4M800Pro_sound.exe

ftp://ftp.download.packardbell.com/DESKTOP/iMedia (2004-2005)/Driver/Xp/SoundMax_ATI_FULL.exe

Als je een driver download kies voor uitvoeren.

Lees het straks wel even bij..

Ik ga de pogingen wagen.
Alvast bedankt!
Succes bij de ziekenhuis.

Je lees vanzelf als het gelukt is.;)

Het is nu echt gelukt!!:D
Ik wil je hartstikke bedanken voor het hulp.

Laatst bewerkt:
Om eerlijk gezegd weet ik niet welke het precies was.
Heb eigenlijk alles gedownload, wat je heb gestuurd.Haha.
Het is in ieder geval gelukt.
Superrr bedankt!!

Ik gok zelf dan nu op de tweede.
Maar mooi dat gelukt is:thumb:

Oh ja voor we het vergeten:Geef die vriend van je een tik op de vingers....:D

Haha, ja heb er al wat van gezegd.
Dat ie niks meer mag verwijderen.;)
We hebben er toch veel tijd ingestoken. (Halve dag) Pfff.
Ben wel super blij nu.!

Goed zo en graag gedaan:thumb:

Er volgt zo nog een toevoeging in dit bericht van me.Maar dat is meer voor het archief.

EDIT:Aangezien de NL site van Packard bell meestal niet duidelijk is om het juiste systeem te vinden is wellicht onderstaande duitse link een oplossing.klik op de legacy link.
Van daaruit kan je naar de wat oudere modellen en kom je in een database.Dit kan(zoals in dit geval ook)een makkelijkere oplossing zijn wanneer de pt/pu/pv nrs e.d niet bekend zijn.Maar wel een type en bouwjaar bijv.

http://www.packardbell.de/pb/de/DE/content/download

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan