Heb hulp nodig - laptop geeft zwart scherm weer bij het opstarten!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rainen

Gebruiker
Lid geworden
29 apr 2009
Gister was ik een trailer aan het kijken op internet en toen kreeg ik zomaar een blauw scherm, er stond wel wat, maar weet niet precies meer wat. Het enige wat ik me kon herineren was dat ik bij het opnieuw opstarten zou kunnen proberen om shading uit tr zetten in de bios, dus ik druk op het knopje om mijn laptop uit te zetten en vervolgens bij het opnieuw opstarten, krijg ik helemaal niets meer. Een zwart scherm met geluid en de knopjes branden ook gewoon, dus op het moment kan ik er niet veel aan doen. Ik heb de batterij eruit gehaald en na een paar uurtjes er weer in gestopt, maar nog steeds hetzelfde. Ook commands lukken niet, dus kan ook niet in bios komen ofzo. Heb een back up DVD erin gestopt, maar zie nog steeds niets. Enig idee waar dit aan zou kunnen liggen. Is er soms iets defect vanbinnen? 1 maand geleden is mijn garantie verlopen, dus moet ik mijn laptop laten controleren in een pc winkel of kan ik er zelf ook iets aan doen? Controle kost namelijk al 30 euro en het zou zonden zijn als ik het zelf ook zou kunnen doen.

Alvast bedankt!

@ruben111555,

Graag nutteloze berichten achterwege laten, jou bericht verwijderd.

Uit de voorwaarden;
Plaats evenmin berichten die geen toevoegde waarde leveren aan de thread.

Dus niemand die me kan hekpen hiermee? Zou echt heel handig zijn.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan