Heb hulp nodig met mijn internet..

Status
Niet open voor verdere reacties.
hmmm....computer al opnieuw opgestart.

ik wil wel een keer via teamviewer in je computer kijken.
op afstand dus.

Als je dat wilt , oké maar geen rare din gen doen :D , Heb je msn?

msn ja zie het poppetje geheel links.
Nee ik doe niks wat niet mag...
en je kunt altijd afbreken door op esc te klikken.
ik ben vanavond on 20.30 weer thuis.......
en anders morgenavond.

Okee is goed, vanaaf dan maar? dan moet je wel ff uitleggen hoe het werkt , heb je een programma nodig ? want ik heb geen internet dus kan ik niet downloaden..

Ik kan welvia deze laptop downloaden en dan via me ipod op mijn pc zetten..

als er bij netwerkverbinding die usb wireless lan adapter staat als je deze in je laptop/pc steekt en hij is ingeschakeld dan zal hij in ieder geval wel werken.

je moet eens proberen wanneer je de virusscanner en firewall uitschakelt (in geval van norton verwijderen) of er dan wel verbindingen worden gevonden.

Verder kun je bij de eigenschappen van de adapter geloof bij geavanceerd (kan nu niet controleren) nog een optie aanvinken om de draadloze lan open te stellen voor draadloze netwerken.

ken je iemand met een laptop die thuis ook draadloos werkt , anders laat je deze even proberen of hij wel je draadloze router kan vinden, zo niet ligt het aan je router

als je een internet aansluiting hebt op de computer wel....
maar ik las dat je dat helemaal niet hebt?
dus je kunt echt niet met die computer het internet op.?

Nee maar ik kan dat programma wel downloaden met me laptop ( die heb wel verbinding) en dan via me ipod op me echte pc zetten. Of heb je internet nodig voor de verbinding tussen jou en mij?

ja er moet een internet verbinding gemaakt worden?
dus dat gaat niet werken.

kun je met een kabel verbinding maken?

ja , dan moet ik wel even me computer naar de huiskamer verplaatsem maar dan zou ik verbinding kunnen maken..

mag van mij
msn kun je links in mijn profiel vinden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan