Heb iets gedaan maar weet niet wat...

Status
Niet open voor verdere reacties.

blije mama

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
28 dec 2006
Hoi, ik heb twee web-loggen van mijn kindjes, die wilde ik vandaag graag gaan bekijken maar als er onder gereed staat springt die automatisch weer op een andere site bv filelodge, terwijl ik daar niet naar gevraagd heb.
voordat ik naar de web-loggen ging kwam er iets van exe? te staan dat ik iets moest aanklikken (altijd aanbevolen) stond erbij, heb ik dus gedaan maar nu doen die web-loggen alle twee zo raar, wie kan en wil mij helpen dit probleem op te lossen?

[Moderator-Edit]Topic kicks graag pas na 72 uur, niet na 11 minuten.[/Edit]

Laatst bewerkt door een moderator:
Hoi,

Ik snap dat je graag verder wilt maar je kan niet verwachten dat je binnen 10 minuten al een reactie binnen hebt...
Geduld is een schone zaak...
maar heb je je pc al eens op virussen gechecked? en op spyware misschien zit hier wel het probleem in.

robbie32

Laatst bewerkt:
ik denkdat je pci s gehijackt
download dezeprogrammas even.

spybot search and destroy.
avg antispyware voormaalig ewido.
en spyware blaster stop besmettingen.

scan daar na je pc met deze programmas na dat deze zijn geupdated.

mocht het probleem nog niet over zijn kan je altijd nog highjack this downloaden.
met dit programma voorzichtig om gaan.
logj maken en dan hier op deze site posten na gratis registratie.
http://www.antispywareoffensief.nl/forum/

ja sorry hoor dat ik zo ongeduldig was maar ik werd er echt niet goed van.
Ik vraag me af of mijn computer is gehijackt want het is alleen bij de web-loggen als ik die wil openen, niet bij andere web-sites, hoe kan dit en wat doe ik er aan, kan het zijn van die exe waar ik oke op heb gezegd?, ik krijg dat wel vaker in beeld en nooit problemen mee gehad (er staat dan bij dat altijd toestaan de beste is)

Ik heb het zelf al op kunnen lossen, ik had dezelfde vraag op het forum van de web-loggen gesteld en daar kwam iemand met de oplossing, het laatste wat ik erop had gezet er weer afhalen, ik had er voor het laatst muziek op gezet ik haalde dat er weer af en het is nu weer goed (ik snap het nog steeds niet want die muziek stond er al 3 á 4 weken op) maar goed het is weer goed nu, wilde ik even melden.
groetjes :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan