Heb ik een virus??

Status
Niet open voor verdere reacties.

Computernono

Gebruiker
Lid geworden
24 nov 2004
Berichten
23
Wie kan me helpen???
Mijn zoon heeft een mail geopend met de tekst:
Mas te quise yo p,jajaja daarin een zip file met de naam: lo_que_ves.zip. Nadat hij dit geopend had zijn van alle accouns de inlog afbeeldingen verandert in een plaatje met daarop schaakstukken en het bureaublad achtergrond staat op een kleur blauw. In het configuratiescherm bureaublad staan ook helemaal geen andere afbeeldingen meer in!! Zo ook bij account "wijzigen afbeelding" is helemaal leeg. Tevens zijn diverse files waarin ik mijn foto's opsla helemaal LEEEEG!!!

Ik heb norton gedraaid en die moest ik eerst weer installeren voordat hij werkte. Alles weer live ge-update maar niets gevonden na de scan. Zo ook niet met Ad-aware, Spy bot????

Start ik word op komt het windows installer scherm en vraagt hij om de installatieschijf? Zo ook bij Outlook, terwijl ik andere programmas probeer komen ook overal opstart en instal problemen tevoorschijn. Teksten als installatiebron niet beschikbaar.

Ik snap er helemaal niets van. Wie kan me zeggen wat er aan de hand is? Dit lijkt een groot probleem.

Ik heb een image op een losse harde schijf maar durf deze niet aan de PC te hangen voordat ik weet wat er is.

Wie kan me helpen????
Dank jullie!
 
voer eens een systeemherstel uit als je windows xp of me hebt teminste.
kies een datum voor je die mail opende en hopen dan dat alles weer bij het oude is
ik hoor het wel of het gelukt is
 
windows 98 kent ook een systeemherstel.
Zoek maar eens op de naam guus abc en je zult zien dat deze heer een nette uitleg geeft over een systeemherstel in windows 98.
 
Ik ben niet meer in staat om systeem herstel te doen. Welke datum ik ook kies hij zegt dat herstel niet is uitgevoerd?
 
Dank je voor jullie raad, maar systeemherstel werkt niet en de virus scan haalt er niets uit....

Wat moet ik doen. Hoe groot is de kans dat het probleem blijft bestaan als ik een image terug zet.

Ik hoop echt dat er iemand is die iets zinnigs te melden heeft waar ik mee verder kan. De opmerkingen tot op heden zijn goed bedoeld maar zover kwam ik zelf ook nog wel.

Help me!
 
Ik heb zoasl verzocht de Active scan proberen te downloaden maar dat werkt niet. Hij stopt met downloaden na 10 seconden.????
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan