Heb ik een virus?

Status
Niet open voor verdere reacties.

PetraJ

Gebruiker
Lid geworden
17 feb 2009
als ik msn open krijg ik een raar bericht, heb dit al van diverse mensen gehad. niemand heeft iets gestuurd zeggen ze. heb ik nu een virus of de ander?
zie bijlage.
vast bedankt voor een reactie.

Bijlagen

• anke.jpg
    anke.jpg
    69,2 KB · Weergaven: 30
Laatst bewerkt door een moderator:
heb het bericht tot nu van 2 mensen gehad. ga nu kijken wat jullie me aanraden te doen.

Als die twee mensen elkaar ook kennen kan het natuurlijk zijn dat 1 van hun de ander het berichtje (onwetend wegens het virus) stuurde en de ander op de link klikte waardoor die nu ook besmet is

de scan met Verwijdertool voor MSN-virussen leverde niets op. ben nu de malwarescan aan het uitvoeren. de twee kennen elkaar idd. maar de ene heeft al lang geen msn meer zegt hij en kan dus niets gestuurd hebben. bedankt voor het verwijderen van de naam. zodra de scan klaar is laat ik iets weten.

Laat eventueel die personen ook hun systeem scannen, het kan namelijk komen doordat hun MSN een virus heeft.

ziezo. alles gedaan. uitkomst een adawere: ask bar. en 94 cookies. niets aan de hand dus in mijn ogen. wat het dan wel is?? zal de twee betreffende personen ook laten scannen. bedankt voor de hulp!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan