heb ik een virus?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Thea41

Verenigingslid
Lid geworden
4 jun 2001
Berichten
1.256
Hoi,

Ik wil net op mijn desktop pc iets opzoeken in Google, komt met wat ik in typ niet overeen met wat er op t scherm komt te staan. Hij geeft rare tekens/woorden aan, toets ik de 'm' in bv dan komt daar ']' te staan en als ik de backspace indruk komen er heel veel 'e'tjes. Ik doe 1x in de week alle schoonmaakdingen, avg, malware bytes en superantispyware.

Elk pictogram wat ik aanklik opent die met malwarebytes.....

Ik heb m nu zover dat ie de pc scant met malwarebytes.... ik wacht af wat ie daarna doet...
 
Hoi,

Heb je Sroll lock aan staan? Want mijn moeders laptop heeft dit ook. Als dit aan staat komen er allemaal rare tekens haha.

Gr,
 
ee dat iet....
zoals e ziet doe bepaalde letters et iet

de letters tsse de t -- o
g--k
b--,
5--8
 
Hoi Thea
dat is precies in het midden van je toetsenbord,heb je er wat op gemorst mss?
heeft mbam nog wat gevonden?
heb je de mogelijkheid om een ander keybord te testen of dit toetsenbord op een andere pc?
landinstellingen van het toetsenbord heb je wel goed staan?

Om je even te behelpen zet even je windows schermtoetsenbord aan:
Start / Alle programma’s / Bureau-accessoires / Toegankelijkheid / Schermtoetsenbord.
 
Laatst bewerkt:
Ja hoor, dat was het denk ik.....(water)......
Ik heb t schermtoetsenbord aan staan en die letters doen t uitstekend.....
Dat wordt n nieuw toetsenbordje ;-)
 
was er al bang voor even een keybordje scoren en je kunt weer vooruit.

Je kunt em mss nog afkoppelen en omgedraaid met de knoppen naar beneden op de verwarming leggen om te drogen.
Als er iets op gemorst word dan het liefst water.

sucses ermee
 
Laatst bewerkt:
Nog even n vraagje, ik heb avg ook laten lopen, nu zit daar 1 bedreiging in en die kan ik niet verwijderen...........heb je enig idee?

zie bijlage........
 

Bijlagen

  • Naamloos-1.jpg
    Naamloos-1.jpg
    42,9 KB · Weergaven: 46
Heb je ooit iets moeten doen met windows activeren en een bestandje moeten hernoemen naar windows old?
heeft iets te maken met een herinstallatie volgens mij.
maar is geen virus hoor.
 
ik heb windows 7 erop gezet. over vista heen.
misschien dat t daarmee te maken heeft? maar dat is al een aantal maanden geleden.
 
Ja daar heeft het zeker mee te maken,dat zijn zeg maar een soort backup van je vista nog.

Heb je er geen last van laten staan,wanneer je dit wel hebt of de ruimte nodig hebt op je harde schijf dan kun je
dit verwijderen door het bestand te hernoemen en verwijderen.

hiervoor moet je wel eerst in start zoeken typ: mapopties>>aanklikken >>dan tabblad weergave>>verborgen bestanden mappen en stations weergeven.dan naar de map C: >windows.old > veranderen in windows.bak en verwijderen.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan