heb ik een virus?

Status
Niet open voor verdere reacties.

xiwanttoknowx

Gebruiker
Lid geworden
8 dec 2014
Ik ging per ongeluk naar de site
Ik wilde weten wat voor site het was dus ik ging weer naar die site. Toen kwam ik op een site met knop waarmee je virussen kon scannen.ik klikte er op en toen stond er dat ik 11 virussen op mijn telefoon had en Zero Launcher moest downloaden.ik dacht dat het nep was en gewoon reclame was omdat zero launcher niks met virussen te maken had.ik klikte het weg.toen ik weer naar die site ging kwam ik weer op de normale site.ik wist niet wat voor site het was,ik klikte op een knop maar er gebeurde niks.ik heb de site daarna nog een paar keer bezocht en soms kwam ik op een site met reclame bijv. Eentje die zei dat ik iets gewonnen had.Ik heb de site toen gegoogled en onder de site stond er dat de site mogelijk schade kan toebrengen aan mijn computer.Weet iemand hier meer van?ik heb mijn telefoon daarna gescand met AVG maar die kon geen virus vinden.Ik heb toen een factory reset en voor de zekerheid ook een hard reset gedaan.Had/heb ik een virus??op internet lees ik over virussen als je iets hebt gedownload…maar ik heb niks gedownload.Had ik een virus?

Laatst bewerkt:
Nee dat is iets anders.Dit gaat over een site die ik heb bezocht waarvan google aangeeft dat hij schadelijk is.

Dat is wel hetzelfde maar ik had de naam van de site er niet bij gezet dus maakte ik een nieuwe vraag.sorry maar ik heb echt heel veel stress door dit.

Maar met drie maal vragen wordt het zeker niet duidelijker vertel nu hier je hele verhaal dan zal de mod. de andere vragen wel sluiten .

En ik kom elke keer op zelfde site maar ik ga met de pc al zou ik die site met de telefoon niet opzoeken en eigenlijk met de pc ook niet maar smaak is persoonlijk

Laatst bewerkt:
Op de telefoon dus als ik het goed begrijp als je niet op die nep virusscanner hebt geklikt zal het wel meevallen en je hebt daarna toch met de avg die op de telefoon staat gescand?
Schadelijk niet wel hier niet gewenst denk ik maar zal mod ook wel regelen

Laatst bewerkt:
Is die site schadelijk?
Die 'nep'virusscanner scande mijn telefoon in 2seconden en zei dat ik 11 virussen had en zero launcher moest downloaden om ze te verwijderen.Maar zero launcher heeft vgm niks met virussen te maken.Is die site schadelijk?kijk even op de link die ik je stuur

Laatst bewerkt:
Ja volgens die is er weinig aan de hand ik maak me meer zorgen om die nep virusscanner
Kijk eens met deze wat zegt die? deze staat hier ook ergens op een mobile

Ik heb geen virus.Maar dit gebeurde allemaal een week geleden en ik had de dag erna een hard reset gedaan.Maar ik wil nog wel weten of ik een virus had

en hoe kom je er achter door bv met eerder genoemde link te scannen en als je er al een week meeloopt is de angst ook niet zo groot;)

Lees je niet of zo:( wat is het doel van deze vraag achterhalen of je een virus hebt en niet steeds te melden wat er allemaal is dat me wel bekend z'n beetje probeer wat ik je je meld anders houd het denk ik op
welke virusscanner heb je gebruikt

Laatst bewerkt:
En die meld geen virus neem ik aan dan zou ik er iik vanuit gaan dat het zo is anders kan je niets meer vertrouwen.

Nee avg meldde geen virus.Na de hard reset heb ik gescand met Avast(meld ook geen virus) en met malwarbites (meld ook geen virus).Ik ga er maar vanuit dat ik geen virus had . Maar kan je ook een virus krijgen door op een reclame banner te klikken?

Ja alles kan maar daar heb je dus nu Avast er voor op staan die zal het tegen houden en/of melden

Oke heel erg bedankt.
Heeft u die site ook bezocht.Gebeurde er iets schadelijks?

Laatst bewerkt:
niks dus , mag ik brutale vraag stellen wat is de leeftijd?

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan