Heb Meerdere Trojans! Help me.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Passy

Gebruiker
Lid geworden
20 sep 2008
Berichten
13
Hallo,

Ik ben nu toch echt ten einde raad,

heb van alles al geprobeerd maar het lukt me maar niet om mijn trojans eruit te krijgen.
Telkens als ik internet opstart, krijg ik een foutmelding en word hij gelijk afgesloten, dat geld o.a. ook voor Windows media player en soms WLM
Is er iemand die mij miss kan helpen?

[SQL]TrojanHunter Scan Report - Saved 2010-08-31 23:09

Suspicious registry entry: HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run\ctfmon.exe
Suspicious registry entry: HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run\ctfmon.exe
Error: Directory not found: A:\
Error: Directory not found: A:\
Found trojan file: C:\ComboFix\catchme.cfxxe (Agent.5217)
Found trojan file: C:\ComboFix\hidec.exe (RiskTool.Hidec.100)
Found trojan file: C:\Documents and Settings\Kulk\Bureaublad\ComboFix.exe/hidec.exe (RiskTool.Hidec.100)
Found trojan file: C:\Documents and Settings\Kulk\Bureaublad\ComboFix.exe/catchme.cfxxe (Agent.5217)
Found trojan file: C:\Documents and Settings\Kulk\Bureaublad\ComboFix.exe/Upx.lajnykrj/hidec.exe (RiskTool.Hidec.100)
Found trojan file: C:\Documents and Settings\Kulk\Bureaublad\ComboFix.exe/Upx.lajnykrj/catchme.cfxxe (Agent.5217)
Found trojan file: C:\Documents and Settings\Kulk\desktop\BoxRune 562 Client\RUN-english.exe (Agent.4049)
Found trojan file: C:\Documents and Settings\Kulk\desktop\BoxRune 562 Client\RUN-german.exe (Agent.4049)
Found trojan file: C:\Documents and Settings\Kulk\desktop\BoxRune 562 Client\RUN-windows 7 german.exe (Agent.4049)
Found trojan file: C:\Documents and Settings\Kulk\desktop\BoxRune 562 Client\RUN-windows 7.exe (Agent.4049)
Found trojan file: C:\Documents and Settings\Kulk\Local Settings\Temporary Internet Files\Content.IE5\CDQQTR5C\ComboFix[1].exe/hidec.exe (RiskTool.Hidec.100)
Found trojan file: C:\Documents and Settings\Kulk\Local Settings\Temporary Internet Files\Content.IE5\CDQQTR5C\ComboFix[1].exe/catchme.cfxxe (Agent.5217)
Found trojan file: C:\Documents and Settings\Kulk\Local Settings\Temporary Internet Files\Content.IE5\CDQQTR5C\ComboFix[1].exe/Upx.czcynwla/hidec.exe (RiskTool.Hidec.100)
Found trojan file: C:\Documents and Settings\Kulk\Local Settings\Temporary Internet Files\Content.IE5\CDQQTR5C\ComboFix[1].exe/Upx.czcynwla/catchme.cfxxe (Agent.5217)
Found trojan file: C:\Program Files\Image-Line\Toxic Biohazard\Toxic Biohazard.dll (Hupigon.1392)
Found trojan file: C:\RECYCLER\S-1-5-21-1275210071-1035525444-839522115-1004\Dc1\RUN-english.exe (Agent.4049)
Found trojan file: C:\RECYCLER\S-1-5-21-1275210071-1035525444-839522115-1004\Dc1\RUN-german.exe (Agent.4049)
Found trojan file: C:\RECYCLER\S-1-5-21-1275210071-1035525444-839522115-1004\Dc1\RUN-windows 7 german.exe (Agent.4049)
Found trojan file: C:\RECYCLER\S-1-5-21-1275210071-1035525444-839522115-1004\Dc1\RUN-windows 7.exe (Agent.4049)
19 trojan files found
[/SQL]

Dat kreeg ik eerder vandaag.

Is er iemand die hier raad mee weet?

B.V.D.

pascal
 
Download Mbam (link in m'n handtekening) evt. via een andere pc en zet hem op een usb-stick, installeer het programma op je geïnfecteerde pc en draai het progamma in de veilige modus. Ten tweede moet je al je herstelpunten weggooien dat doe je door systeemherstel (tijdelijk) uit te schakelen,of dat in de veilige modus lukt weet ik ff niet. Dan zien we wel weer verder.
Succes.
 
ja dat programma heb ik al gedraaid, maar hoe kom ik ook al weer in de veilige modus?
 
Goedemorgen ,

Normaal zou dat de F8 moeten zijn tijdens opstarten:thumb:
 
Laatst bewerkt:
Maar met welk programma zal ik scannen in de veilige modus?

En zal ik de veilge modus met of zonder netwerkverbinding opstarten?

bvd
 
Hoi,

Neem aan met mbam dat had je toch al gedraaid dan niet in veilige modus doe deze dan eens in veilige modus zou zonder netwerk verbinding opstarten en dan 1x draaien dan weer aan het net werk hangen mbam even upgraden als dat lukt en dan nogmaals draaien
 
Nou bedankt voor de hulp, maar Mbam voert ook niks bezonders uit..
Krijg geen virus meldingen, ik heb gister wel trojan hunter gedownload,
die heeft ook de trojans gevonden (zoals in de log te zien)
maaar, deze kan je niet verwijderen als je het programma niet heb gekocht..:S
zijn er eventuele andere opties?

BVD
 
Hoi,

Misschien dat deze wat meer verwijderd maar ook even in veilige modus
uitvoeren
 
ben hem nu aan het downloaden,

maar als je de log bekijkt, zie je dan niks (als expert) wat dit zou kunnen hebben veroorzaakt ofzo?
 
Programma's waarvoor je eerst moet betalen voordat ze wat verwijderen daar moet je mee oppassen. Download anders Gmer dat is tenminste gratis. Heb je recent Combo-fix gebruikt? Daar staat n.l. iets van in je logboek, wat daarin staat hoeft niet per definitie een trojan te zijn hoor. Ik zie "ctfmon" staan b.v. wat normaal een proces is van Windows als je Office op je pc hebt staan.
 
Laatst bewerkt:
Ik zie het niet meer staan in de adviezen, maar er is één site die je geheel uit de problemen kan helpen:
http://www.antispywareoffensief.nl/forum/

Doe precies wat ze adviseren ( en de MBam check van Zjegg hoort daar zeker bij) en alles zal reg kom!!

suxxes
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan