heb nieuwe pc met win7

Status
Niet open voor verdere reacties.

vanschagen

Banned
Lid geworden
26 nov 2001
Berichten
16.735
hoi
ik heb dus een nieuwe pc met win 7
maar de cdrom die bij mijn printer zit ,is geen geldige voor deze windows
printer is een canon i560
als ik op canon site ga kijken is er iets wat ik kan dowloaden er voor
maar mijn engels is niet goed ,dus ik snap er ff niks van
win 7 al op apparaten toevoegen gedaan
maar ik weet het verder niet ,hoe krijg ik de printer daraiend

bedankt voor eventuele reacties
 
Of gewoon bij Canon zelf.................. Klik

Klik bij Canon op de grote 'zwarte' button met witte letters, vervolgens kies je je printer (4e van onder), daarna kies je voor 'OS' (Windows 7) en tenslotte voor de taal.
 

Bijlagen

  • Presentatie1.jpg
    Presentatie1.jpg
    46,3 KB · Weergaven: 22
Laatst bewerkt:
Of gewoon bij Canon zelf.................. Klik

Klik bij Canon op de grote 'zwarte' button met witte letters, vervolgens kies je je printer (4e van onder), daarna kies je voor 'OS' (Windows 7) en tenslotte voor de taal.

zover was ik dus ook ,het is een bestand van 4mb ,maar printer reageerd er niet op

@ probleempjes dat bestand had ik al bij canon vandaan,geinstalleerd ,maar printer doet het niet,is ook dat bestand van 4mb
 
Laatst bewerkt:
Zover ik begrijp hoort de basis driver in windows 7 te zitten.
Mogelijk dat je daarvoor een update moet downloaden via het windows update center.
De genoemde driver van Canon is een add on. Die voegt alleen functionaliteit toe aan de basis driver.
Handig. Maar w.s moet je de printer eerst aan de praat hebben voor de add on geïnstalleerd kan worden.

De faq beschrijft dat je de printer eerst aansluit, dan aanzet en dat deze vervolgens zelf de driver installeerd via nieuwe hardware gevonden.

Staat de printer mogelijk al niet goed bij configuratie scherm > printer of in apparaat beheer?
Verwijder deze dan probeer het opnieuw op bovenstaande manier.
Schakel desnoods UAC even uit.

mvg Leo
 
Laatst bewerkt:
Zoals hiervoor beschreven is de Canon driver idd. een add-on, maar zoals in de bijstaande tekst beschreven, heeft Canon de basis drivers aan Billy Gaatjes ter beschikking gesteld en worden deze meegeleverd met Vista en 7
 
canon printer staat bij configuratie/printers met een uitroep teken in drie hoekje
wat te doen?
 
Daar de printer verwijderen / installatie ongedaan maken (rechter muisklik) en vervolgens de USB kabel lostrekken en daarna pc opnieuw opstarten zónder de printer aangesloten te hebben.
Dan éérst kiezen voor printer toevoegen (printer dus nog niet aansluiten) en de software installeren en de printer pas aansluiten als Windows daarom vraagt.

Komt er geen optie om je printer te selecteren dan opnieuw opstarten mét de printer aangesloten en achterover leunen, 7 zal in principe nu de printer 'oppakken'.
 
Laatst bewerkt:
heel,heel,heel hartelijk dank probleem is opgelost :eek::thumb::love:
 
Download en installeer vooral ook even de add-on driver bij Canon, de printerfunctionaliteiten worden er alleen maar beter / nuttiger van.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan