heb videokaart sapphire hd 2600 xt agpx8 als ik cod4 start sluit pc af en start opnei

Status
Niet open voor verdere reacties.

Z3r0Styl3

Gebruiker
Lid geworden
19 feb 2008
Berichten
19
ik heb een vidoekaart sapphire ati radeon hd 2600 xt agpx8 voor windows elke keer asl ik cod4 start sluti de pc af en opneiuw op kan iemand helpe wat de fout is of ik iets neti goed doe of iets meot dowloaden of bij de instellingen iets neit goed is heb er weinig verstand van
 
Welke videokaart had je eerst?
heb je de oude drivers VOLLEDIG verwijderd?
Heb je de nieuwe drivers geinstalleerd?
 
Hoi,
En wat zit er nog meer in de pc aan hardware?

Modag
 
ik ahd eerst een ati radeon 5200 ofso gwn een oude die net wolfenstein aan kon je weet wel maar ik weet het nu egt neti wrm het zo is meot ik iets dowloaden of is de vidoekaart neit geschikt voor mijn pc of ligt het aan instellingen
 
Hoi,
Je had dus nvidia videokaart zou ik bij software eens kijken of je die driver kan verwijderen
Modag
 
Laatst bewerkt:
Hoi,
Verwijder dan eens de ati driver en instaleer de laatste eens.


Modag
 
Hoi,
Nee denk dat je beter via configuratiescherm - software en dan ati kan zoeken en dan deze verwijderen.


Modag
 
bedankt allemaal maar ik snap zulke dingen niet maar ik weet neti of het de videokaart is kunen jullie het ook makelijker uitlege of kan het ok andere dingen zijn waardoor ik het kirjg

ik kirjg steeds als ik cod4 opstart een zwart scherm en dan sluti de pc af ik de videokaart die ik heb wel goed ik heb videokaart Sappihre ati radeon 2600 xt agpx8 wete jullei miss wat het allemaal kan zijn en neit te moeilijk uitlegge ben er dus egt neti goe din zulke dingen:p:(;):shocked::shocked::shocked:
 
toen ik cod4 opstarte stond er ene kere dit could not allocate 0.00mb of temp for zone post gfx mp needed an additional 128 mb !?!?!?!?!? eet iemadn wat dat is
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan