heb xp opnieuw gedaan

• Onderwerp starter Onderwerp starter Hamzi
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Hamzi

Gebruiker
Lid geworden
2 dec 2009
hallo allemaal ik heb paar dagen geleden mijn pc opnieuw gedaan en meteen een backup van c gemaakt met ghost 2003 d8 ik. maar kan ik mijn pc opnieuw doen gaat er niet een fout kome van ntldr is missing en weet iemand een site waar ik kan kijke hoe ik moet restore met ghost 2003? ik hoop dat iemand iets heeft.

Mvg, Hamzi

hallo allemaal ik heb paar dagen geleden mijn pc opnieuw gedaan en meteen een backup van c gemaakt met ghost 2003 d8 ik. maar kan ik mijn pc opnieuw doen gaat er niet een fout kome van ntldr is missing en weet iemand een site waar ik kan kijke hoe ik moet restore met ghost 2003? ik hoop dat iemand iets heeft.

Mvg, Hamzi

wat bedoel je met:
"ik heb mijn pc opnieuw gedaan"?

heb xp helemaal opnieuw gedan nou ja een vriend van me ben nie zo handig met pc's xD dus xp opnieuw en ook van nl talig naar engels talig ^^

snel reageren plz

kan iemand snel reageren want ik wil heel snel men backup restore !!

Als XP nieuw is geïnstalleerd, wat moet er dan nog gerestored worden?

Opnieuw geinstalleerd, dat is wat ik er uit kan opmaken. NTLDR is missing dus, start op vanaf de CD van Windows. Druk op R zodat je bij recovery console komt, FIXBOOT en/of FIXMBR uitvoeren in de console en dan restarten.

weet iemand hoe norton ghost 2003 werkt?? want ik heb 2 .gho backups maar er komt een fout als ik probeer te doen

Goedenavond ,

Misschien helpt deze je

heel erg bedankt modag dat helpte echt heel veel maar als ik het probeer te doen gebeurt er dit:
2dka1yw.jpg

weet je iets voor dit??
ik kan niet volgende drukken :S en bij die site staater dat er dit moet gebeuren
Ghost8.jpg

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan