Hebben 2 facebook accounts op 1 computer geen effect op elkaar?

Status
Niet open voor verdere reacties.

gta san andreas

Gebruiker
Lid geworden
28 okt 2004
Berichten
266
Ik weet niet zeker of dit het juiste forum is voor deze vraag maar niet geschoten is altijd mis.

Ik heb een eigen prive facebook account. Daarnaast heb ik een soort vereniging waarvan ik ook een pagina heb. Ik heb van deze vereniging ook een pagina in de vorm van een appart facebook account waar ik als normaal gebruik de naam en foto van de vereniging hanteer. Dit doe ik omdat ik weet dat een aantal mensen het prettiger vinden om met de vereniging in contact te blijven als 'vriend' dan als like pagina. Nu weet ik dat dit eigenlijk niet mag en dat FB zulke pagina's kan verwijderen en dat soms ook doet. Stel dat dit bij mij gebeurt wordt dan ook niet automatisch mijn normale prive pagina ook geblokkeerd of verwijderd omdat ik daarmee het zelfde IP adres gebruik?

Misschien is het een domme vraag maargoed, alvast bedankt:eek:
 
Je kan makkelijk 2 Facebook accounts hebben op 1 computer.
Ik heb er hier zelfs 3 op :D
Maar je moet wel steeds een ander e-mail adres gebruiken , anders gaat Facebook zeuren.
 
Je kan makkelijk 2 Facebook accounts hebben op 1 computer.
Ik heb er hier zelfs 3 op :D
Maar je moet wel steeds een ander e-mail adres gebruiken , anders gaat Facebook zeuren.
Ik gebruik wel een verschillend e-mail adres.

Maar als ze dus 1 van jou 3 accounts blokkeren en of verwijderen dan hebben die andere 2 daar geen last van?
 
Nee hoor , want alle accounts zijn op een ander mail adres.

Maar ik heb nooit gehoord dat je account wordt "verwijderd" of "geblokkeerd" , want bij de meeste sites waar dit wel mogelijk is staat er wat voor soort Ban zeg maar het is.
 
Laatst bewerkt:
Wat ik weet is dat je gewoon meerdere accounts op 1 computer hebben.
 
De vraag is dus, wordt de ene account verwijderd wordt mijn andere prive account dan niet verwijderd ;)
 
Het enige wat je dan kan krijgen is een IP ban, er bestaan ook een heleboel proxies.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan