Hebben mensen nog meer dit probleem. Internet explorer 7.

Status
Niet open voor verdere reacties.

appelsapman

Gebruiker
Lid geworden
24 sep 2006
Nou ik vind deze nieuwe internet explorer namelijk nogal matig. Eerlijk gezegd kun je het geen probleem noemen. Maar ik ben wel geintereseerd of mensen de zelfde dingen ervaren als ik doe. Deze namelijk.

Heel sloom. Het duurt in vergelijking tot mozilla firefox dat ik nu dagelijks gebruik veel langer totdat je internetpagina eindelijk geladen is. Nog steeds moet je zelf handmatig toestemming geven tot active x materiaal. Erg onhandig. Mozilla heeft dit niet. Downloads bevatten meer Rommel dan in mozilla.nog steeds die vervelende pop-ups Verder vind ik de interface ook niet erg veranderd. De knoppen in de werkbalk zijn ietsjes mooier maar nou om te zeggen dat hier jaren aan een nieuwe internet explorer is gewerkt zou ik niet zeggen.

Ervaren meer mensen deze problemen. En mocht je het raar vinden waarom ik deze dingen heb met internet explorer zou iemand me dan kunnen helpen dit op te lossen.

Ik heb hier IE7 en FF naast elkaar. Mijn vrouw gebruikt IE7, en ik FF.
Moet ook zeggen dit FF mijn voorkeur geniet.
Mijn vrouw blijft bij IE omdat ze blond is.

Ik heb FF er nu definitief af gemikt [2.0.1] omdat het permanent bleef hangen... [had wel een behoorlijk aantal addons en plugins], was wildenthousiast over 1.5... ben nu weer IE7 gebruiker... werkt snel en blijft niet hangen.... Ben niet blond....

Ik kan mozilla firefox niet maar ik IE7 maar toen ik deze gedownload had moest alles opnieuw instelleren van IE7 hij had de instelling van 6 niet over genomen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan