hebik teveel opgeschoond?

Status
Niet open voor verdere reacties.

helmgras

Gebruiker
Lid geworden
26 okt 2000
Hallo,

Ik heb sinds kort een regcleaner programma en heb gisteren op de aagegeven van reg cleaner onderdelen ..òngebruikte" bestanden etc verwijderd. Na dit kan ik mijn programma´s bv van het bureaublad niet meer aanklikken zodat ze openen.. ook de ondedelen in het start ,programma´s , openen niet???

Ook oulook express wil niet starten??
Ik ben nu bevreesd dat ik teveel heb opgeschoond........ en heb er nu al spijt van!!

Wat kan ik doen?

regcleaner

Als het kan de backup terugzetten die regcleaner heeft gemaakt.

hallo,

ja dat wil ik ook, maar ik kan geen programma meer openen!! dus ook regcleaner niet, niet vanaf bureaublad, of vanuit programma lijst in Start!!!

ook de onderdelen van het configuratiescherm willen niet openen.. ohh.. er komt een scherm met .toegang tot gegevn pad is geweigerd

Windows erover zetten zou een uitkomst kunne bieden...

help!!!!

ik kan dus niet mijn programma regcleaner mer starten!!! Kan ik opnieuw regcleaner downloaden en dan toch nog naar de gemaakte copieen van de "oude" regcleaner komen? of is alles dan over geschreven en niet meer te vinden?

help!!

heb je het al in veilige modus geprobeerd?

hoe

hallo, dank voor de tips, maar ik ben niet echt een geoefende pc kenner
Wat is een veilige modus en hoe doe ik het een en ander??
graag hulp

tijdens het opstarten f8 indrukken, dan kiezen voor veilige modus.
misschien dat je dan wel in de map van regcleaner kunt, en de back-up terugzetten

Als het xp is kun je misschien ook vanuit de veilige modus systeemherstel bereiken. Dan kun je het systeem terugzetten naar VOOR het installeren van regcleaner

Dan valt de optie systeemherstel af. In veilige modus kun je misschien, net als Franz zegt, wel je programma's starten. En zo dan de backup van regcleaner proberen terug te zetten.

wel ik heb het geprobeerd maar ook daar is niets te starten........ toegang wordt geweigerd!! wat kan ik nu nog doen??

graag jullie opinie

ohhhh

hallo,

Ik heb dit idee ook geprobeerd, namelijk windows 98 opnieuw te installeren.. maar tot mijn verbijstering staat ook bij installeren..... de text de toegang tot installeren is geweigerd??? hoe kan dit?? ik heb met deze cd rom ook win98 geinstalleerd, hoe kan het dat alles geweigerd wordt??

wat heb ik in godsnaam teveel wegghaald met regcleaner dat dit nu zo komt? geen programma start alles van configuratiescherm wordt geweigerd.. ik kan alleen nu op internet ....

graag hulp

Geplaatst door helmgras
hallo,

ja dat wil ik ook, maar ik kan geen programma meer openen!! dus ook regcleaner niet, niet vanaf bureaublad, of vanuit programma lijst in Start!!!

Kun je nog wel rechtstreeks uit de verkenner bestanden starten? Dus naar de map program files gaan, en dan het exe bestand van een progamma starten.

Jammer dat je niet in het configuratiescherm kunt komen. Het komt bij mij over of je geen rechten hebt.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan