hebik teveel opgeschoond?

Status
Niet open voor verdere reacties.
dank voor de info,

maar ik ben nog geen stap verder.... is er nog iets wat ik kan proberen?? Waarom kan ik DOS prompt niet openen??

Is het nu beter om te formattteren of naar een pc helpdesk winkel te gaan??

graag info

Geplaatst door Jozo
Register defect?
Onoplosbare en mysterieuze problemen kunnen worden veroorzaakt door een defect register. Behalve de harde schijf opnieuw formatteren is er misschien nog een andere oplossing voor dit probleem: vervang je huidige register door een kopie van enkele dagen terug. Dit in de hoop dat het register toen nog gezond was.

Start Windows opnieuw op maar in de MS-DOS modus, dit bereik je door de PC opnieuw op te starten en F8 ingedrukt te houden.
Kies vervolgens voor de optie DOS.
Type achter C:/> scanreg >restore
Of type achter C:/> scanreg, kies begin, vervolgens kopie weergeven en kies voor de veiligste, meestal de oudste kopie.

12j03j0 rb005.cab is bijvoorbeeld een kopie van 3 december 2000...

Heb je dit al geprobeerd ?
Hoe langer je hier mee wacht hoe minder kans je hebt dat er nog een goede kopie van je register staat.

hallo JOzo en anderen,

IK heb zoals al eerder gemeld dit ook geprobeerd, nu net na je reactie ook nog!!
Na f8 zie ik de MS DOS prompt mogelijkheid en als ik deze kies staat er alleen dat windows de bestanden overslaat , maar er start helemaal niets!!!
het begin blad met de f8 mogelijkheden blijft staan!!

Doe ik iets verkeerd?

Staat er dan onderaan je scherm niet de dos promt bijv:
C:\
of
C:\windows

ohhhhh wat dom van mij

Dank ik heb het in getypd: c:/>scanreg
ik heb copies gevonden tot 7 okt en mijn problemen begonnen op 27 september, dus geen goede copie gevonden, daarnaast heb ik de 7 okt toch terug proberen te zetten , maar het werd niet geaccepteerd...
Zijn de eerder copies van reg nog ergens te vinden?? JOZO?

ik heb in dos prompt dit gedaan

hallo JOZO,

ik heb het gedaan zoals je zei.. eerst zegt pc wil je dit bestan toevoegen aan het register en daarna staat er dat het opgegven bestand geen registerscript heeft???verder staat er.. U kunt alleen registerbestanden importeren??

Hier een andere

download exe_fix.txt > hernoem het naar exe_fix.reg > dubbelklik erop > antwoord ja > opnieuw opstarten

Laatst bewerkt:
OOOHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
WHAWWWWWWWWWWWW

YESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS

JOZO

je bent fantastisch.. het werkt allemaal weer!!!!!!! IK weet niet hoe je het hebt gedaan maar alles is weer actief en ik ben zoooooo blij

THXXXXX so much

en ik zal nooit meer die reg cleaner teveel laten opruimen!!

Bedankt nogmaals

Mooi dan, en inderdaad wees een beetje voorzichtig met je register.

Scan voor de zekerheid ook nog even op virussen, want dat kan ook de boosdoener zijn geweest

HOUSECALL

ps exefix met dank aan Vaat

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan