heeeeeeeeeelp!!!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

easyman3007

Gebruiker
Lid geworden
15 jan 2001
hoi,
wie o wie kan mij helpen.ik heb de laatste tijd het probleem als ik een link op een site aanklik en er moet een nieuw venster open gaan mislukt dit ik bedoel linken naar een andere site lukt gewoon niet.

mvg tom

Dat je hulp nodig bent lijkt me duidelijk anders zou je geen vraag posten. Maar ik neem aan dat je wel meer fantasie hebt dan heeeeeeeeelp!!!! oftewel verzin in het vervolg een betere titel

Om op je vraag terug te komen:

Quit all programs that are running.
Click Start, and then click Run.

Type regsvr32 /i urlmon.dll, and then click OK.
When you receive the "DllRegisterServer in urlmon.dll succeeded" message, click OK.

If this does not resolve the problem, repeat steps 2 through 4 for each of the following files (in step 3, replace Urlmon.dll with each of the file names below):
Shdocvw.dll
Msjava.dll
Actxprxy.dll
Oleaut32.dll
Mshtml.dll
Browseui.dll
Shell32.dll

oh oh oh oh oh zeg
Is dat zo maar gekomen ?
Heb IE herstellen gedaan ?

Geplaatst door easyman3007
stoort dat u nu zo echt dat ik heeeeeeelp type als titel???

Ja, op deze manier weten mensen niet waar de vraag over gaat en zullen ze hem sneller link laten liggen. Dus jij wordt uiteindelijk minder snel geholpen.:)

ok sorry bij deze dan.heb nu net gedaan wat m@rio zei maar dit lukt me dus ook niet.die link volgen van Pieter Arntz lukt me ook niet want het nieuwe venster komt dus gewoon niet.of kan er misschien iemand zeggen hoe ik IE herstellen doe??

mvg tom

Doe de cd van Windows in je speler en doe dan het volgende:
Start > Uitvoeren > sfc /scannow (let op spatie achter sfc). Alle belangrijke Windows bestanden worden dan gecontroleerd.
Als je alleen IE wilt repareren kan dat in configuratiescherm > Software > Verwijderen/Wijzigen als het goed is kun je dan repareren kiezen, maar dat is afhankelijk van je Windows versie en gezien de duidelijke titel en plaats van je vraag weten we die niet. ;)

Groetjes,

Pieter

PAS mijn link volgen heeft geen zin, want dat is dezelfde oplossing die M@rio één minuut eerder gaf.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan