heeft dit met me geheugen te maken?

Status
Niet open voor verdere reacties.

marco1411

Gebruiker
Lid geworden
3 mei 2008
beste mensen!

Af en toe als ik gewoon achter de computer zit met muziek aan, gewoon te internetten of iets anders. Dan krijg ik zomaar ineens, een blauw scherm en begint me muziek te stotteren (aan, uit, aan). De andere keer krijg ik weer een wit scherm of een geel scherm. Dan start ik hem opnieuw op en doet hij het weer. Ik krijg ook geen error melding gewoon een effen kleur. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen? heeft dit iets met mijn geheugen te maken of meer met mijn beeldscherm?

wie weet hoe ik dit kan oplossen?

groetjes,

Marco

Hoi,

In 1e plaats door die verschillende kleuren verdenk ik je videokaart. Maar hoe verklaar ik dan de muziek die stottert?Misschien door multitasken en te weinig geheugen dat de muziek stottert. Hoeveel geheugen heb je nu? En het geluid komt dat uit je boxen van je monitor dan? Of gewoon via je line-out en boxjes?

Heb je ook al gecontroleerd op malware/virussen?
Wat voor een besturingssysteem gebruik je?

Moeilijk te zeggen...

Hoi,

In 1e plaats door die verschillende kleuren verdenk ik je videokaart. Maar hoe verklaar ik dan de muziek die stottert?Misschien door multitasken en te weinig geheugen dat de muziek stottert. Hoeveel geheugen heb je nu? En het geluid komt dat uit je boxen van je monitor dan? Of gewoon via je line-out en boxjes?

Heb je ook al gecontroleerd op malware/virussen?
Wat voor een besturingssysteem gebruik je?

Moeilijk te zeggen...

Ik zat net toevallig alleen muziek te luisteren en deze pagina stond open. ik heb nu 1024 fysiek geheugen. ik heb twee boxen naast me scherm staan en nog een sufwoofer op de grond. ;) ik heb windows XP

ik run regelmatig AVG free.

Dan ligt het denk ik niet aan je geheugen. Dit is genoeg voor xp in ieder geval! Heb je de kabel van je pc naar monitor al eens goed aangedrukt? Misschien zit het wat los. Maar dan nog kan ik het niet verklaren waarom je muziek hapert. stream je muziek? Misschien is je internetverbinding dan de oorzaak. Luister je gewoon van de harde schijf dan heb ik even geen idee! misschien een corrupt mp3 bestand?

Misschien een brakker wordende voeding?
Het blijft gissen. Misschien heeft iemand anders een idee?

Dan ligt het denk ik niet aan je geheugen. Dit is genoeg voor xp in ieder geval! Heb je de kabel van je pc naar monitor al eens goed aangedrukt? Misschien zit het wat los. Maar dan nog kan ik het niet verklaren waarom je muziek hapert. stream je muziek? Misschien is je internetverbinding dan de oorzaak. Luister je gewoon van de harde schijf dan heb ik even geen idee! misschien een corrupt mp3 bestand?

Misschien een brakker wordende voeding?
Het blijft gissen. Misschien heeft iemand anders een idee?

Ja die zit goed vast. vanmiddag nog gecontroleerd. alles controleren is altijd het eerste wat ik doe. Ik luister gewoon muziek van de harde schijf. via Winamp. Het gebeurt niet bij een speciaal muziek bestand. Gewoon willekeurig. Ik heb mijn stekkers al over twee stekkerdozen verdeelt zodat het niet op eentje aankomt. Daarom vind ik het ook z'n raar verschijnsel. bijna niet te verklaren.

En met een andere player dan? Bv mediaplayer, bsplayer,vlc player? Gewoon eens proberen en kijken of het probleem aanhoudt.

En met een andere player dan? Bv mediaplayer, bsplayer,vlc player? Gewoon eens proberen en kijken of het probleem aanhoudt.

vroeger gebruikte in Itunes maar nu ben ik overgestapt op winamp. Maar ik heb het probleem ook als ik geen muziek luister dus ik denk niet dat het met mijn muziek te maken heeft. Maar het is alleen kenmerkt dat als mijn beeldscherm weer een kleur word dat de muziek hapert.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan