Heeft een antenne versterker zin?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Terrarabo

Inventaris
Lid geworden
5 okt 2001
Luitjes,

Gisteren mijn kabel gesplitst zodat ik ook boven TV heb maar nu is de beeldkwaliteit van sommige zenders iets minder. Er zit een lichte sneeuw in het beeld. Het gekke is dat het niet bij alle zenders is. Bij Talpa bijvoorbeeld wel maar bij TV West is het glashelder. Heeft een antenne versterker zin denken jullie?

Raymond

Laatst bewerkt:
Luitjes,

Gisteren mijn kabel gesplitst zodat ik ook boven TV heb maar nu is de beeldkwaliteit van sommige zenders iets minder. Er zit een lichte sneeuw in het beeld. Het gekke is dat het niet bij alle zenders is. Bij Talpa bijvoorbeeld wel maar bij TV West is het glashelder. Heeft een antenne versterker zin denken jullie?

Raymond

yep, is hier idem dito met talpa en ook met rtl5, ligt een dun coaxje naar boven maar heb geen zin om er een nieuwe door te trekken :rolleyes: versterker werkt wel

Waar heb je de versterker zitten?
Bij de muur waar het kabelkastje zit?

Okay, ik zal eens kijken. Bij mij zit de eerste aansluiting in de woonkamer.

Koop wel een goeie, niet eentje uit een bouwmarkt, dat zijn breedbandversterkers, die alles versterken, ook de storing.

Maar met een goede coaxkabel, met weinig verlies p/mtr, uitgedrukt in dB, en goede splitters, die metalen, dus, waar dus ook weerstanden inzitten die de interferentie voorkomen, maar ook het signaal verzwakken, wil het ook.

Ik ben al een beetje aan het rond bellen. Kwam net bij It's uit maar die heeft er geen één die ik op de wand doos kan aansluiten.....even door bellen dus;)

Okay, even naar de Mediamarkt vanmiddag...€ 40,-
Lijkt mij okay.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan