heeft er iemand ervaring met norton partition magic...

Status
Niet open voor verdere reacties.

appie90

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
25 nov 2008
hallo,

Ik merk dat mijn pc erg traag is,ik heb van alles gprobeerd om hem sneller te maken maar niks helpt.waar ik denk dat het aan ligt :
mijn vader had een tijdje terug de pc geformateerd maar hij had de stations verkeerd ingedeeld.ik heb in totaal 230gb, d en c station. c station is 60 gb waarvan 30 gb vrij is. station d is 170 gb waarvan 95 vrij. ik dacht om beide schijven de helft van 230 gb te geven dus 115 gb, ik denk dat de pc sneller gaat lopen omdat er dan meer gb vrij is en dit wou ik doe aan de hand van norton partition magic maar ik vroeg me af of iemand hier ervaring mee heeft o.i.d en of je het ongedaan kan maken?

Alvast Bedankt!!!

Gr,

Appa

Je pc wordt niet sneller door de schijf ,waarvan opgestart wordt, nog groter te maken. Hij zou dan eerder langzamer worden. Ik denk dat je het beter kunt zoeken in de programma's die allemaal mee opgestart worden als je de pc aanzet. Sommige mensen hebben hun taakbalk vol met icoontjes staan (naast het klokje). Installeer ook geen skins en thema's voor Windows, wordt alles ook langzamer van. Defragmenteren op z'n tijd kan helpen om de pc iets sneller te maken. Wat ik trouwens doe is alle nieuwe programma's installeren op een andere schijf dan de schijf waar Windows opstaat. Dus niet installeren in C:\Program Files\***, maar in D:\Program Files\***. Scheelt ook weer iets. (p.s. de huidig geinstalleerde programma's kopieeren naar een andere schijf kan niet)
Laat ook je pc eens scannen op malware/spyware etc.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan