Heeft er iemand leuke online game?

Status
Niet open voor verdere reacties.

erwin71239

Gebruiker
Lid geworden
31 okt 2008
Berichten
631
Heey heeft er iemand een leuke online download game en gratis.
Hoeft niet super mooi tezijn maar niet dat je de pixels ziet net als bij habbohotel of runescape. xD.
Ik zoek zoiets als gunbound Maar daar kost het bijna allemaal echt geld wil je beetje winnen. En dat vind ik jammer de gunbound van ijji wil ik geliefde niet.

Je zou me erg dankbaar maken weet je zoon spel



Gr. Erwin
 
Uhmm tja als je first person shooters zoekt

Battlefield Heroes (je moet er wel voor uitgelood worden maar ze geven nu weer keys (mijn mening: erg leuk))
Wolfenstein Enemy Terratory (oud maar wel leuk, nog steeds veel online)
Warrock
Wolfteam
Gunz

Ik weet verder niet echt strategie spellen. Behalve Navyfield. Heeft een leuke community (de eu server) maar je moet er van houden.
Google ze maar en je zal ze vinden.
 
Uhmm tja als je first person shooters zoekt

Battlefield Heroes (je moet er wel voor uitgelood worden maar ze geven nu weer keys (mijn mening: erg leuk))
Wolfenstein Enemy Terratory (oud maar wel leuk, nog steeds veel online)
Warrock
Wolfteam
Gunz

Ik weet verder niet echt strategie spellen. Behalve Navyfield. Heeft een leuke community (de eu server) maar je moet er van houden.
Google ze maar en je zal ze vinden.


niet echt leuk wolfteam is dom en gunz ook en warrock ook xD en wolfenstein ook XD

en battlefield 2 heb ik al

ook wel leuk maar niet altijd zin in
 
Sorry hoor, maar iemand probeert jou goede sugesties te geven. Als je nou zelf al even de tijd had genomen om te noemen welke je al hebt geprobeert, dan hoef je niet meer te melden dat een spel dom is.

Ook swallav probeerd alleen maar te helpen.

Zoek hier maar: http://www.mmorpg.com/gamelist.cfm
 
dankje voor je reactie


Maar als je nou even googled kom je er achter dat battlefield heroes eigenlijk geen overkomst heeft behalve de naam met battlefield 2. Ik kan je ook wel hier naar verwijzen.
 
Sorry voor me gedrag. was een beetje in een lachende bui van filmpjes die ik had gezien en schreef toen maar eits

spellen die ik al geprobeert heb zijn:
Gunbound
Rakion
Wolfteam
Battlefield2
hovorun
Runescape
Habbo
warrock
combat arms.
amerecan army (ofzo)
QPang
Burnout Paradise
Hero Online
Gunz
Drift city


En nog meer maar die was ik vergeten. allemaal vind ik ze een beetje saai worden. Iemand misschien ene andere leuke suggestie?
 
Kijk gewoon even naar de links die we hebben gegeven, daar kan je naar hartelust spellen uitzoeken om te gaan proberen.
 
Kijk gewoon even naar de links die we hebben gegeven, daar kan je naar hartelust spellen uitzoeken om te gaan proberen.

Bedankt voor je hulp. Maar ik weet niet welke spellen leuk zijn. Niet dat ik boos ben ofzo hoor. ^^ maar ze zouden er is voor de grap plaatjes bij moeten doen. Ik kijk verder ;)
 
Plaatjes zouden handig zijn idd, maar de kleuren van de balkjes achter de games geven ook wel aan of een spel leuk gevonden word of juist niet.

Op deze manier heb je wel vrijwel alles in 1 keer binnen handbereik.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan