Heeft iemand de Windows drivers van de HP psc 1110 all in one printer.

Status
Niet open voor verdere reacties.

wouter1997

Gebruiker
Lid geworden
21 aug 2010
Hoi,
ik heb een HP psc 1110 all in one printer maar de drivers die er bij zitten werken alleen op Windows XP en ik heb nu Windows 7:mad: dus wie heeft de drivers voor Windows 7?

Groetjes Wouter

de Windows 7 driver is op die website niet beschikbaar

"Driver - Product installatie software (‏1)
Installeer de driver met Windows Update via een USB-verbinding (downloadable driver is niet beschikbaar) ►"

ja, maar nu kan ik de printer niet uitlijnen (maar ik kan wel printen) :evil::evil:

Tja, de tijd gaat vooruit hè en je kan niet verwachten dat men onbeperkt drivers blijft ondersteunen op oudere hardware !!

Probeer eens (in Internet Explorer): deze link
Kan zijn dat je eerst enkele Active-X zaken moet installeren. Probeer het daarna opnieuw.
Sorteer op Laatste Update, en voeg toe aan je mandje:
Hewlett-Packard - Printing - psc 1100 (DOT4PRT)
Hewlett-Packard - Printing - psc 1100 (DOT4)
Klik daarna op mandje weergeven, en klik dan op Downloaden.
Blader naar een map, en klik op Doorgaan.

Je hebt dan 2 drivers die zouden moeten werken onder W7. Beiden in .cab formaat, dus kun je ze openen in Verkenner en de inhoud dan kopieren naar een nieuwe map (of uitpakken met 7-zip of Winrar).

Over uitlijnen weet ik niets. Ik neem aan dat je dat onder een of ander tabblad had, ooit, onder XP, maar ik weet niet of je die opties ook in de W7 driver hebt.

Tijs.

Laatst bewerkt:
Schiet mij nog iets te binnen.
Naar mijn idee staan de drivers los van de utilities van HP op de CD.
Gooi de CD er eens is en kijk of je keuzes kan maken. Bijvoorbeeld niet de gehele installatie maar aangepast en kijk dan of je de utilities kan installeren. Die zouden van XP eventueel kunnen werken.

Ik heb dat ooit eens op een Vista machine gedaan.
Heb nu Epson dus kan het even niet nakijken voor je.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan