heeft iemand een optie?

Status
Niet open voor verdere reacties.

artea

Gebruiker
Lid geworden
15 sep 2006
Een goede vriendin van mij is zojuist op kamers gaan wonen maar heeft dus het probleem dat ze daar geen internet heeft,1 persoon die daar ook woont heeft het wel maar wilt het niet delen(zo ver voor elkaar helpen)

Nu vroeg ik me af of er andere mogelijkheden zijn zonder een hele nieuwe verbinding daar aan te vragen ofzo om alsnog internet te krijgen(zonder het af te tappen ofzo)

Ik woon helaas te ver weg van haar(5 kilometer) om mij verbinding te delen dus ik hoop dat jullie een paar goede oplossingen kunnen geven wat de mogelijkheden nu zijn?

(Op de server van de buren is ook al geen mogelijkheid)

Bij voorbaat dank voor de reacties

Als je niet tappen dan houd het op helaas.....ze zal toch echt over een verbinding moeten schikken ( draadloos of gewoon ) en als niemand wil delen dan houd het zoals gezegd op

ja wist dat het erg lastig iets is maar hoopte dat jullie mischien een manier wisten....weet iemand toevallig wat ongeveer het standaar bereik is van draadloos internet...ken iemand wel goed die zal willen helpen maar zal dan ongeveer 300 meter afstand tussen zitten gok ik...weet niet of het dan mogelijk is dat op te pikken?

Ok helaas dan houdt dit op,dan ga ik toch eens uithoren hoe het zit bij haar buren of die ook draadloos hebben en of ze het zouden willen delen.is eigenlijk1 van de laatste oplossingen of een extra verbinding aanvragen.Ik kijk wel even verder.

Dit topic mag van mij gesloten worden dan,wil de mensen ebanken voor hun reactie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan