Heeft meer dan 512 MB zit/nut ???

• Onderwerp starter Onderwerp starter XBOX
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

XBOX

Gebruiker
Lid geworden
29 jun 2002
Heeft meer dan 512 MB nog zin ??
Gooi er straks 256 MB er bij wordt dus 512 MB.

als de mogelijkheid er is altijd natuurlijk,maar ik heb een amd athlon 1600+ ik kan niet meer hebben dan 512!

Geplaatst door XBOX
Heeft meer dan 512 MB nog zin ??
Gooi er straks 256 MB er bij wordt dus 512 MB.
Hangt ook af van je OS. Met W98 zou ik er niet boven gaan. Xp kan meer geheugen aan. Het hangt natuurlijk ook van je MOBO af. Die moet de hoeveelheid geheugen die je er in propt wel ondersteunen.

Kan er vrij goedkoop aan komen.
Dus misschien ben ik wel zo gek om er 1024 MB van te maken. :cool:

XBOX,

Ik heb sinds januari vorig jaar 1024 MB DDR PC2100 "aan boord" en ik heb tot nu nog nooit meer gebruikt dan 725 MB. Die situatie ontstond terwijl ik tegelijkertijd : een CD brandde, surfte over het WWW en tegelijkertijd naar een internetradiozender luisterde.

In "normale" situaties "slobbert" XP bij mij zo'n 300 tot 400 MB weg.
Als ik dan Officeapplicaties ga openen dan komt 'ie soms tot 600 MB -in gebruik-, maar ik heb nog nimmer de 1024 in zijn geheel benut (voor zover ik dat weet tenminste).

Ik denk derhalve dat 768 MB intern toereikend is voor de huidige Winversie, maar ja, over niet altijd te lange tijd komt de opvolger van XP en wie weet.......................

Van plan foto/video bewerking te gaan doen?

Ik heb 265 RAM. Daarom kom ik soms echt te kort aan bij mn foto's.

Beter te veel dan te weinig zullen we maar zeggen. :D

Ik heb hier ook een pc lopen met 1024mb DDR pc2700 op een Epox 8RDA+ "Dual Channel" dus.Draait ook erg soepel moet ik zeggen;):D.

B.Jager

Ik heb er 512Mb Pc4200 rimm in zitten wekt als een speer kom niet boven de 400Mb wat ik ook doe.

Windows 2000 & XP zijn de enige (windows) systemen die met 1024 en meer MB ram kunnen werken

Roto :

brand maar een cd en luister na een internetradiozender en bewerk in Word een doc-je en kijk DAN nog eens naar het geheugengebruik.... :D ;)

(WEL allemaal tegelijk uitvoeren he...........) ;)

Nee, moet je beter doen.

Neem een internetradio, gebruik hem in WMP.

Laadt 20 TIFF foto's in bij Paint Shop Pro 8.0 (tiff zijn +/- 20/30 mb per foto, PSP 8 is nog wat onstabiel).

Start dan een zwaar spel op (als dat nog lukt).

Dan kijken :cool:.

PS: Tot het gedeelte van het spel heb ik het gedaan, ik denk dat mijn 256 SD dat niet trekt ;).

ooooooohhhhh,

ik geloof dat mijn kleine systeempje van die bewerkingen niet eens "met de ogen knippert".......... :D ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan