heej weer ee n klein vraagje

Status
Niet open voor verdere reacties.

stebu

Gebruiker
Lid geworden
17 mei 2006
Berichten
86
hallo allemaal ik heb twee kleine vraagjes
ik wou graag met flash gaan werken maar welk proggie bevelen jullie me aan.
ik werk trouwens in frontpage dus wat is het beste en uiteraad een van de makkelijkste:thumb: in iedergeval bedankt.
 
ik snap je vraag niet helemaal, als je het even wat duidelijker wil uitleggen dan kan ik je misschien wel helpen.
 
bedankt dat jullie me willen helpen

hallo ik zou hem ietsje verduidelijken wat is het beste flash programma op het moment om makkelijk in frontpage te verwerken maar ook om te bewerken in ieder geval bedank:cool:
 
Macromedia flash is best, maar niet zo makkelijk. Swish is veel makkelijker, maar is beperkter in mogelijkheden. Ze zijn alle 2 even makkelijk in FP te integreren.
 
Flash is niet zo moeilijk als het lijkt hoor. Aan het begin verzuip je in de termen als keyframes, motion tweening etc.. maar als je er even een weekje serieus mee bezig bent ken je de basis zeker wel.

Ik heb vroeger wel eens Flash geinstalleerd en snapte er _niks_ van.. tot ik vorig jaar er wel mee MOEST werken op de opleiding en als je verder niks met actionscript doet is het echt een stukje cake. :)

Of je nou met Flash of Swish werkt de output is beide keren een .swf die je op je website kunt laten zien, dus daar moet je niet naar kijken.
 
okee bedankt dat je me het wou uitleggen,
ik heb trouwens overgins swish 2.0 kunnen downloaden maar hij valt niet te unlocken op de site terwijl ik de demo versie wil hebben maar lukt falikant niet :evil: :evil: maar ik ga jou proggie flash dus ook eens proberen waar en wil is een weg in iedergeval badnkt dat jullie me willen helpen via deze weg bedankt:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan