heel appart.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Arie64

Gebruiker
Lid geworden
29 jul 2004
Ik ben bij at home .

bij at home kun je op je eigen webspace een homepage maken .

maak ik weinig tot geen gebruik van .

Sinds gisteravond , krijg ik als ik internet explorer opstart regelmatig het inlogscherm van webspace in beeld . Gevraagd wordt dan om mijn wachtwoord en username.

Normaal krijg je dat alleen als je op webspace wil inloggen .

Doe ik dus niet , ik open normaal explorer , klik mijn favourieten aan , en hoppaaaaaaaa daar is tie .

Hoe kan dit nu weer?

:rolleyes:

Met hele simpele woorden dan:)

Als ik internet explorer gebruik , krijg ik regelmatig een popup venstertje in beeld .

Het inlog scherm voor mijn webspace .

En dat terwijl ik op dat moment geen link aanklik van mijn webspace .

Gevraagd wordt dan naar mijn username en mijn wachtwoord .

Ik ben dus op andere pagina's aan het kijken? bv ...... helpmij.nl? En krijg toch dat popup scherm in beeld wat normaal alleen komt als ik inlog op mijn webspace van at home .

duidelijker kan ik het niet maken .:D

Nou snap ik het, je had het nog niet over een popup gehad :)

Je kunt in de popup zeker niet een adresbalk met een adres zien? Als je die wel ziet kun je controleren of je echt op de @HOME site zit.. Het zou een phising site kunnen zijn die probeert wachtwoorden te ontfrutselen.

Probeer even spyware te scannen.

Ik dacht dus ook aan phishing ik heb het sind gisteren , toen heb ik een snelkoppeling van een site gekregen van iemand en gelijk begon die ellende .

Het is ...... lijkt wel het normale inlogscherm , rechtermuisknop werkt niet dus ik kan geen eigenschappen opvragen .

Ik heb gescand met adaware pro maar ook die vind het dan schijnbaar niet .

Hmmmmm ik probeer hijack wel ffies misschien ziet hij vreemde dingen .:cool:

Vul in elkgeval mijn wachtwoord maar ffies NIET in:evil:

Vul anders eens een FOUTE naam en wachtwoord in.. Kom je dan op een site uit die niks lijkt op het normale webspace, dan heb je inderdaad te maken met een phising site.

dat zou verbooooooooooooden moeten worden die phishing sites , ok als het weer in beeld kom probeer ik dat eens .

Thank's alvast .:)

Ok ik ben er nu dus achter dat er een mapje in mijn favourieten staat met die verwijzing naar de homedrive van at home .

Heb ff gekeken met wincommander in de favourieten map daar staat een .lnk met die verwijzing .

Als ik die echter probeer te verwijderen loopt of wincommander of explorer vast .

Nu moet dat natuurlijk ook lukken in de veilige modus , echter ik heb een usb toetsenboard en die werkt niet onder dos .

Is er een andere manier om toch in de veilige modus te komen vanuit windows?

Kan er natuurlijk een ander toetsenboard aanhangen maar das lastig computer in kast ed .

Vroeg me af of dat ook anders kan .

Plaats eens de hijackthis log op het Anti Spyware offensief forum, mischien dat de experts daar je kunnen helpen eraf te komen.

Lees dit bericht goed door:
http://www.antispywareoffensief.nl/forum/showthread.php?t=12

Kijk hier voor uitleg Hijackthis:
http://www.antispywareoffensief.nl/hijackthis/handleiding.html

Plaats daarna je Hijackthis log in de volgende sectie:
http://www.antispywareoffensief.nl/forum/forumdisplay.php?f=38

Vermeld daar ook je probleem erbij.

Zie ook deze mededeling, waarom je de Hijackthis log op een ander forum moet plaatsen:
http://www.helpmij.nl/forum/announcement.php?s=&forumid=272

PS, geef daar ook duidelijk aan dat je niet in Veilige modus kunt werken met dit toetsenbord.

crash volgens mij ligt dit puur aan het type toetsenboard hoor , als ik er een andere aanhang ps2 dan lukt het wel .

Alleen dit usb toetsenboard werkt niet onder dos of tijdens het booten .

Dan zou ik toch eerst even de moeite nemen een ander toetsenbord te gebruiken en kijken of je de bestanden verwijderen kan in Veilige modus.

Ik ben eruit.

In mijn computer heb ik de boot.ini aangepast door de volgende regel toe te voegen .

multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(1)\WINDOWS="Safe Mode"/safeboot:minimal /sos /bootlog

Je kunt dan als standaard opstart optie "safe mode"kiezen .

Zo ben je het toetsenboard niet nodig .

Heb het bestandje nu kunnen verwijderen .
En het popup venster komt niet meer in beeld .

Bedankt voor het meedenken allemaal .:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan