Ik vind hier wel wat informatie terug, maar dat gaat allemaal over uitgebreide netwerken. Ik zou graag enkel en alleen internet willen delen tussen mijn desktop en mijn laptop.
Ze draaien allebei onder win XP
De laptop is aan Acer Travelmate 244
Communicatie of file sharing tussen de 2 PC's is niet nodig.
Ze staan ongeveer 12 meter van elkaar (een kabel kan ik altijd via de zolder leggen).
De enige bedoeling is dat ik met alle 2 op internet kan.
De modem die ik heb is een E-tech die via USB aangesloten is op mijn systeem.
He is uiteraard wel de bedoeling dat de PC's onafahnkelijk van elkaar kunnen werken, d.w.z. dat niet de desktop moet aanstaan alvorens de laptops op het net kan ...
Wie geeft mij raad om dit zo voordelig mogelijk op te lossen. Ik hoef echt geen topspeed router want de laptop wordt meestal gebruikt voor mail en opzoekingen, dus geen zware downloads ofzo ...
Alvast bedankt voor het antwoord .
Ze draaien allebei onder win XP
De laptop is aan Acer Travelmate 244
Communicatie of file sharing tussen de 2 PC's is niet nodig.
Ze staan ongeveer 12 meter van elkaar (een kabel kan ik altijd via de zolder leggen).
De enige bedoeling is dat ik met alle 2 op internet kan.
De modem die ik heb is een E-tech die via USB aangesloten is op mijn systeem.
He is uiteraard wel de bedoeling dat de PC's onafahnkelijk van elkaar kunnen werken, d.w.z. dat niet de desktop moet aanstaan alvorens de laptops op het net kan ...
Wie geeft mij raad om dit zo voordelig mogelijk op te lossen. Ik hoef echt geen topspeed router want de laptop wordt meestal gebruikt voor mail en opzoekingen, dus geen zware downloads ofzo ...
Alvast bedankt voor het antwoord .