Heel erg hulp nodig laptop verbinden met tv

Status
Niet open voor verdere reacties.

flava

Gebruiker
Lid geworden
28 apr 2010
Hallo,

Na veel zoeken op internet en proberen ben ik het einde nabij.

Ik heb een Acer aspire 7740G met windows 7 deze wil ik middels hdmi verbinden met mijn sony Bravia televisie. Echter zodra ik de de laptop verbind met de tv word het scherm van mijn laptop zwart en ik heb geen beeld op de tv. Ik hoor op de laptop wel het geluidje dat er iets word aangesloten. De video kaart is een Ati radeon HD 5470. Ik heb al lopen pielen in zowel windows als in de ati instellingen. Ik heb alleen geen idee wat ik verkeerd doe.

Wie o wie kan mij helpen???

gr

heb je wel op de knop fn+F4 gedrukt

Laatst bewerkt door een moderator:
En in Configuratiescherm >> Beeldscherm ook nog de instellingen aanpassen.

heb je de nieuwste drivers voor je kaart?

meestal zit er ook zon programma bij waar je kan instellen (catalyst of wat is het?) wat er op het 2e monitor weergegeven moet worden..

kan zijn dat je daar even bij moet kijken

oh ja klinkt misschien dom!
maar tv op het goede kanaal staan?

heb je de nieuwste drivers voor je kaart?

meestal zit er ook zon programma bij waar je kan instellen (catalyst of wat is het?) wat er op het 2e monitor weergegeven moet worden..

kan zijn dat je daar even bij moet kijken

oh ja klinkt misschien dom!
maar tv op het goede kanaal staan?

Ik zal het eens proberen met nieuwe drivers. Middels catalyst lukt het ook niet mede ook omdat op het moment dat ik de kabel aansluit mn beeld van de laptop ook zwart word.

De tv staat op het goede hdmi kanaal :D hehe iig thnx

Ook de drivers gedownload. Echter zonder resultaat. Nog meer opties of is het jammer de bammer voor mij??

hmm oke vreemd..

de specs van de laptop geven aan.

TV aansluiting nee

maarja hdmi zit erop dus zou moeten willen lijkt me..
blijf het op verkeerde kanaal houden..

aangezien het beeld opeens weg is
als je de kabel eruit haalt is het er weer?
en geeft je pc dan ook een 2e monitor aan?

Ik denk dat de laptop het 2e beeld wel ziet omdat als ik de kabel inplug ik een geluidje hoor als van apparaat aangesloten. Echter omdat mijn laptop beeld ook zwart is weet ik niet wat hij aangeeft :D. Het moment dat ik de kabel eruit haal is alles uiteraard weer weg. Ik snap er geen hol van.

al op een monitor of andere tv geprobeerd?

en zoals al gezegd is je hebt je fn knop
als je die indrukt terwijl hij aangesloten is te samen met f4 ofzo..
even naar de plaatjes erop kijken.

dus fn + f4 gelijktijdig indrukken (of f4 veranderen voor ander plaatje met monitor erop)

andere tv nog niet geprobeerd. Wel de FN toest in mijn geval FN F5 echter zonder resultaat. Zal binnenkort eens ff andere tv proberen misschien ligt het wel aan de tv......

Goedenavond,

Ik neem aan dat de TV zelf reageert op het insteken van de HDMI kabel?
Kun je de imput mogelijkheden van de TV veranderen door middel van de afstandsbediening?

Met vriendelijke groet,
Thomas
ICTer te Audiologisch Centrum Zwolle

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan