Heel Groot Probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

Unindentified

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
28 aug 2010
Hallo,

Oke nou hier is het verhaal: ik zat dus een spel te spelen. (MOHA) Het speelde goed enzo snel boven de 100fps enzo. Nou dus het ging de eerste dag gewoon goed met spelen. Maar de 2de dag ging ik weer spelen en toen rond de middag ineens... De computer ging meteen uit toen beeldscherm in powersaving mode en de pc doet zelf niks meer... Maar het rare is dat als ik de pc aan doe gaat het licht in de computer en van de aanknop 1 seconde aan en dan meteen weer uit. Maar als ik stroom op de computer heb staan is de muis wel aan :shocked: en zo niet is de muis uit. Maar ik dacht als de voeding kapot is dan heeft de hele computer geen stroom meer... maar de muis doet het wel. Nou in ieder geval... Ik Snap Er Niks Meer Van!.
Dus kan iemand mij met dit probleem helpen? :)
Alvast bedankt.

Vriendelijke Groet, Remon

kan nog steeds je voeding zijn, dan levert hij gewoon niet genoeg stroom meer.
Heb je een onboard vga? zo ja, trek je graka er eens uit en sluit je scherm aan op de onboard.

Piept je systeem nog wel tijdens opstarten? Dus die ene POST-piep in het begin
Zo nee, haal al je geheugen bankjes er eens uit.. en zet hem dan aan.. geeft ie dan een continue piep?

Oke bedankt :D ik zal het eens proberen. maar de PC zelf geeft geen piep of zo iets geen enkel geluid alleen 1 led lichtje gaat aan voor 1 seconde dat is alles. maar ik heb zelf de video kaart niet geinstaleerd (ik was er wel bij) maar is het dan ook mogelijk om stroom van video kaart af te halen en monitor op onboard aan te sluiten?

Laatst bewerkt:
en ehmmm... ik heb het geprobeerd maar nog steeds het zelfde effect. alles gaat 5 milliseconden aan ofzoiets en dan meteen weer uit.

Haal alle hardware los van de voeding, behalve de primaire harddisk en je mobo.
Start met zo min mogelijk geheugen de machine op.
Start deze nu wel door, is het vrijwel zeker de voeding die naar de knoppen is.
In het laatste geval kan je mobo kapot zijn.

ik heb het geprobeerd maar nog steeds geen resultaat ik denk dus dat de voeding overleden is...
bedankt voor de tip :) ik denk dat het wel handig is voor later

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan