Heel klein vraagje

Status
Niet open voor verdere reacties.

KillerEO

Gebruiker
Lid geworden
25 jun 2006
Berichten
7
hoi

Ik mag een laptop kopen, maar ik kan er geen goede vinden
Dus ik wil een laptop kopen die niet duurder is dan 1500€ en ik wil er heel erg graag de volgende spellen erop spelen ,
1. Brothers in arms earned in blood
2. Ghost recon advaned warfighter

1.Brothers in arms earned ib blood
Supported OS : Windows® 2000/XP (only)
Processor: 1 GHz Pentium® III or AMD Athlon (2.5 GHz Pentium IV or AMD recommended)
Memory: 512 Mb (1 Gb recommended)
Direct X 9.0c (included on disc)
DVD-ROM Drive 4X
Sound card: Direct X 9.0c compatible
Peripherals: Windows compatible mouse and keyboard required
Network: Modem or LAN Broadband with 64 Kbps upstream (128 kbps recommended)
Hard Drive space needed: 5 Gb
Video card: Direct X 9.0c compliant 32 MB (64MB recommended)*

*Supported Video Cards at Time of Release:
- ATI Radeon 8500/9000/x series
- NVIDIA GeForce 3/4/FX/6 series (GeForce 4 MX not supported)

2. ghost recon advanced warfighter
http://www.ghostrecon.com/uk/ghostrecon3/technical-info.php#pc
De minimale systeemeisen van GRAW zijn:
2 GHz Pentium® IV or the equivalent
1Gb RAM
5 GB of hard drive space
NVIDIA® GeForce™ 6/7 or ATI® Radeon® 9600-9800/X.


Willen alstublief mij helpen om een laptop voor mij te vinden waarop ik deze spellen erop kan spelen:love:
 
Laatst bewerkt:
Wat je een klein vraagje noemt...
Ga naar een winkel - evt online - en stel daar je vraag!
 
Dick Borstlap zei:
Wat je een klein vraagje noemt...
Ga naar een winkel - evt online - en stel daar je vraag!


ow oke , daar heb ik ook veel aan ''Ga naar een winkel - evt online - en stel daar je vraag''
tjah dat kon ik nou ook wel verzinnen. :evil:

ik kom hier voor hulp? kan ik er wat aan doen dat ik niks van computers snap
 
Die hulp kun je prima in een winkel krijgen!
En noem zo'n vraag niet 'klein vraagje"!
 
oke sorry , ik dacht dat jullie ''de computer freaks''(positiev bedoeld) dit geen moeite zouden vinden, maar dus dit wel heel erg moeilijk voor jullie.


ik wil er geen ruzie topic van maken. dus kan ik nog de titel van het topic veranderen
 
Afgezien vaan de kwestie of 'wij' computerfrreaks' zijn, als dat kan is het beter je topic aan te passen.
 
Duss wat moet ik doen als ik wil dat jullie mij helpen

nieuw topic starten??
 
neenee, ik dacht je je topictitel kon wijzigen - maar dat kan geloof ik niet (ben dus niet zeker hiervan en te lui om dat nu uittezoeken).

Maar, nogmaals, als je naar een winkel gaat vertellem ze je wat je wel en niet kunt op die laptop!
 
Jha oke dat weet ik ook.
maar als je nou bij een winkel gaat iets vragen dan beginnen ze meteen over hun eigen producten en maken ze reclame van hun eigen producten. en in de winkels zijn het meestla duurder dan op het internet.

ik vraag het aan jullie omdat jullie neutrale mensen zijn.
 
@Dick Borstlap, als je geen toevoegende waarde geeft kan je beter zwijgen.
Voor 1500 euro kan je al een heel mooi laptopje hebben.

Ik heb even bij www.dell.be wat samen gesteld wat mij een schone laptop lijkt naar uw vragen.

OP het onderstaande moet je wel 90 euro bijrekenen voor de levering,
Je krijgt drie jaar garantie next bussines day, Normaal word hij dan de volgende dag gemaakt.
Je kan ook 290 euro minder betalen als je maar 1 jaar garanti collect en return wil, dan is je pc pas over 6 dagen gemaakt.

Het onderstaande is maar een voorstel,
Meschien nog even dit, er staat bij dat game dat je een 2 ghz cpu nodig hebt, laptop processors hebben speciale technieken om meer effectieve kracht uit een kloktik te halen. Daardoor is deze cpu toch zeker verglijkbaar met een 2.6 ghz intel pentium 4.

Processor Intel ® Core™ Duo Processor T2300E (1.66 GHz, 2 MB L2 cache, 667 MHz FSB)
Microsoft® Windows® Besturingssysteem Legitieme Windows® XP Home Edition, SP2
Geheugen 1024MB 533MHz DDR2 SDRAM (2x512)
Toetsenbord Intern toetsenbord - Belgian (AZERTY)
Grafische Kaart 256MB ATI® MOBILITY™ RADEON® X1400 graphics card, PCI-Express x16
Harde Schijf 60GB (5,400 rpm) Hard Drive
Overige Opslagmedia Geen Floppy Drive geselecteerd
Modem BE - 56.6k V.92 Interne Modem en Adapter
Optical Drives 8X DVD+/-ReWriter vaste interne Drive met Software
Luidsprekers Gratis Dell A525 Luidsprekers incl. Subwoofer
Draadloos Netwerk Intel® Pro WLAN 3945 Internal Wireless (802.11a/b/g 54 Mbps) voor Duo Processors
Shipping Documents System Documentation
Gedis Bundle Reference 6400 Multimedia N06645
Microsoft® software Microsoft® Works 7.0 (OEM)
Standaard Garantie 1 Jaar Collect & Return service
Support Services Basic: 3-Year At Home service & Multimedia E-Learning
Bescherm uw nieuwe PC McAfee® - 36 maanden abonnement
Voeding 65W AC Adapter
Digitale Fotobewerking Duo Pak: Paint Shop® Pro and Photo Album® Demo versie
TAAL / LANGUE / LANGUAGE Nederlandse taal
Order Information Inspiron Order - Belgium
Batterij 6-cell , 53 WHr Li-Ion batterij
Draagtassen Geen Draagtas
Dell System Media Kit No Resource CD
Kleur Keuze Geen QuickSnap™ Cover Option
Dell Media Experience Dell® Media Experience 3.0 Basic
Adobe Reader Adobe Reader 6.0 - Engels
Promotions Hidden Option Class Reporting - Free 512 Mb to 1024 Mb (2*512 Mb)
Dell Internet Order Dell Internet Order.
Operating System Backup & Recovery PC Restore recovery system by Symantec
LCD Scherm 15.4" W Screen XGA TFT Display resolution: 1280x800 with TrueLife™
TOTAAL Incl. BTW:€ 1.223,71
 
Bij acer lees ik veel klachten over de dienst na verkoop, laptop laten herstellen kan daar soms heel lang duren. Maar is wel over het algemeen goedkoper als dell, maar je hebt meestal wel geen keuze van wat je erin wil.

Als je bij dell zou kopen kan je beter een goede actie afwachten soms geven ze gratis verdubbeling van geheugen + opsturen of 100 euro korting of gratis printer, of gratis antivirus firewall.
Het komt er op neer dat ze altijd iets geven maar soms ben je er echt niets mee. het beste is een gratis thuislevering + verdubbeling geheugen maar die actie is maar heel soms.

Die andere 2 laptops het merk ken ik niet, en ze komen eigenlijk ook niet echt goedkoop uit in verglijking met dell, en cary in garantie betekent dat je zelf naar daar moet rijden en hem binnen brengen of opsturen op uw eigen kost. pickup and return dan laten ze een postorder bedrijf je laptop ophalen op hun kosten. Het beste is natuurlijk aan huis service dan ben je de minste tijd kwijt.
 
tjha, oke maar ik ga nu niet aleen een laptop kopen omdat het er een goede garantie erop zit.
als ik die laptop van acer koop ga ik er niet vanuit dat die ding al over 2 maanden kapot gaat.
dus ik kijk aleen maar naar die specifcaties.

of gaan die laptops wel heel erg snel kapot, ik koop een llaptop voor het eerste keer, daarom hbe ik er geen ervaring mee:confused:
 
Ik vind bij laptops gewoon de garantie belangrijker dan bij desktops.
Als je iets aan een laptop moet laten herstellen dan kost dit al gemakkelijke enkele honderden euro's. Bij een desktop is dit veel goedkoper.
Als ik nu een laptop zou kopen als student met mijn weinig geld, dan wil ik zeker zijn dat ik 3 jaar een laptop heb die werkt en waar ik elke dag op kan vertrouwen daarvoor wil ik dan gerust iets meer betalen.
Het is ergens ook iets persoonlijks he.
Je moet idd naar het totaalpakket kijken, prijs, specificaties, kwaliteit, dienst na verkoop.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan