Heel mijn computer werkt niet meer.

Status
Niet open voor verdere reacties.

mike0416

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
17 jul 2008
Berichten
1
Hallo, ik was aan het gamen en mijn computer restart. Gebeurt eigelijk wel eens vaker als ik langer dan een uur speel, maar nu restartte mijn computer niet helemaal goed. Toen hij restartte kwam er eerst het blauwe schermpje van HP ( dat gewoon normaal is ) en daarna een zwart beeld met een klein knipperend streepje. En dat blijft gewoon uren zo doorgaan, ik heb de computer meerdere malen opnieuw opgestart en dingen geprobeerd op het toetsendbord en hij reageert niet.

ik heb niet echt veel verstand van computers dus het zou fijn zijn als iemand mij zou helpen:D
Alvast bedankt.
 
Hp

Support van HP is nog veel beter. En die helpen je heus wel.
Kost wel telefoon tikken.

Je kunt proberen in veilige modus te starten door in het begin op [F8] te drukken.

Succes
 
Zoals hierboven vermeld even proberen in veilige modus op te starten en anders vrees ik dat het een hardware probleem is.

Je zei dat je het wel meer hebt dat hij gwn restart, temperaturen zijn misschien dan aan de hoge kant en het zou dan kunnen dat er nu iets is opgebrand :s.
Je zou dat kunnen controleren door de pc open te vijzen en eens goed op de achterkant van de videokaart en het moederbord te kijken eventueel te ruiken, of het niet verbrand is.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan