heel raar moet je effe lezen

Status
Niet open voor verdere reacties.

patrick1003

Gebruiker
Lid geworden
1 nov 2003
ik verstuur mijn meal gewoon via mijn provider, en als ie bij iemand aankomt zegt ie mijn voornaam,achternaam@hotmail.com.... het rare is dat ik nog geeneens geen hotmail heb met mijn eigen naam.. rara hoe kan dit

dus een voorbeeld... ik stuur in mail harrydelaat@belgacom.be nou en dan komt ie aan als harrydelaat@hotmail.com weet iemand waar dit aan kan liggen

Vergist die andere partij zich niet? Lijkt me n.l. wel heel vreemd. Of je mail wordt geforward naar een Hotmailadres. Dat zou wel kunnen. Kijk eens naar je berichtregels en bij je provider.

nee die andere partij vergist zich niet, ik heb namelijk een naar mijn vriendin gestuurd en inderdaad hij zet hem als hotmail weg, en de instellingen bij mijn provider zijn goed, wat bedoel met bericht regels??

Weet je zeker dat het wel de mail was die je had verstuurt, er zijn mometeel virussen in omloop die de namen uit het adressenboek gebruiken en er @hotmail.com of @chello.nl achter plakken met een virus waarschuwing en een anti virus Patch als bijlage
Echter is deze Patch geen antivirus patch maar juist een virus

maar als ik die mail zelf verstuur en hij maakt er hotmail van, kan het dan nog een virus zijn of is dat dan uitgesloten??

Kijk eerst in Outlook Express naar Extra/Berichtregels/Email. Staat er niets prima.
Hoe weet je dat je instellingen goed zijn?
Heb je al gekeken bij je provider of er misschien iets geforward wordt naar JouwNaam/Hotmail.com?
Er is n.l. meer mogelijk dan een virus.

gebeurt dit bij iedereen die je een mail hebt gestuurd? Zo ja, kijk dan eens de instellingen van je mail na. Bij je account instellingen, staat bij "Reply adres" wel je belgacom adres?

Olav

Mooi, kun je dat uitsluiten.
En nu je provider. Heb je een mailbox of zo. Kijk daar eens goed rond. Stel, je gaat op vakantie dan kun je bij de meeste providers je post door laten sturen naar een ander adres.

ik heb het gevonden het mailadres stond niet goed ingesteld, heb ik met behulp van de email wizzard configuratie, een nieuw mail naam gegeven, nu is het opgelost, julie hebben me in iedergeval de goede kant op gestuurd, heel hartelijk dank hiervoor

groetjes

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan