heel raar temp file wil niet verwijderd worden

• Onderwerp starter Onderwerp starter ipea
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

ipea

Gebruiker
Lid geworden
23 feb 2001
Bij opruimen van mijn Temporary en Temp staat een file die niet verwijderd wordt
In de map Temp:
ee66d262e4ede8287de879e85a0dcc2PSK_plugins_0
zodara ik er op sta krijg ik een fourmelding: in explorer.exe is een fout opgetreden en moet worden afgesloten. Ik moet dan klikken op Sluiten en kom dan op mijn bureaublad terecht.
Iemand enig idee????

Start - uitvoeren - type" regedit "
In het register via de zoekfunctie " ee66d262 " laten opzoeken - mogelijk vindt hij meer dan 1 sleutel - deze sleutels verwijderen
Register afsluiten en pc opnieuw opstarten.

Een minder omslachtige manier is dmv gebruik te maken van unlocker.
Ik weet echter niet of dit lukt omdat je unlocker gebruikt door met de rechtermuisknop op de file te klikken.

Hoop dat je hier iets aan hebt

Mvg. Peggy

peggy, ik heb gedaan wat je zei maar hij vind niks doet überhaupt niks op zoeken.
unlocker inderdaad werkt dus niet

nog andere suggesties??
mvg
ipea

Je kan met een systeem schijfje opstarten (bijvoorbeeld bart pe) (ff google)
Na opstarten van - bart pe - ga je via het menu naar commander
Met deze tool kan je dan via een soort verkenner naar je betreffende file gaan en deze verwijderen.
Aangezien bart pe op zichzelf draait en dus niet de windows van je pc gebruikt zal er ook geen automatische reaktie komen als je met de muis op de betreffende file gaat staan.

Succes .... Peggy

heb bart pe gevonden ( google) te veel om op te noemen maar goed ik snap er niks van maar ja ik ben ook blond he....
alvast heel erg bedankt voor je adviezen, je bent een echt prof.
hoop dat er nog een andere mogelijkheid of uitleg komt want ik ben dom
ipea

mischien in veilige modes starten ? na het aanzeten van de pc en voor het starten van windows f8 indrukken

en dan via verkenner het bestand proberen te wissen

Ben naar de site gegaan Mik wist niet wat te downloaden heb AVS en Quad gedownload ...leuk maar zijn allebei betalen!!!

Ben naar de site gegaan Mik wist niet wat te downloaden heb AVS en Quad gedownload ...leuk maar zijn allebei betalen!!!

Je komt via de link toch rechtstreeks op de goede site terecht??? Je hoeft alleen maar op download te klikken.
"Move on Boot" die moet je hebben!!! Is gratis!!! Ale je 't programma installeert nestelt hij zich in 't contextmenu,als je 'n bestand wilt verwijderen dat zich niet zomaar laat verwijderen dan selecteer je dat bestand en met rechtsklik kies je "move on boot" hij vraagt 'n bevestiging en bij de volgende start/herstart wordt 't betreffende bestand tijdens "de boot" verwijderd.
Valt me net in,ben je wel op de goede site geweest? Het kan zijn dat je wordt omgeleid door spyware o.i.d. want ik zie die programma's niet staan die jij hebt gedownload,daarbij link ik nooit naar sites waar je moet betalen voor je software of er moet specifiek om gevraagd worden.
Klik anders met rechts op de link,kies eigenschappen daar staat 't juiste adres,kopieër en plak naar de adresbalk en let goed op dat je ook op die site terechtkomt en niet op 'n andere dus controleer wat in de adresbalk staat.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan