Heel Raar

Status
Niet open voor verdere reacties.

jan007

Gebruiker
Lid geworden
29 aug 2001
Berichten
371
Hallo,
Ik weet niet of ik een virus o.i.d. heb en weet dus ook niet of dit deze plek is voor deze vraag.

Als ik een bepaalde map open in mijn dokumenten (eentje waar wat plaatjes)dan floep XP verkenner eruit.

Datzelfde gebeurd als ik in outlook een bestand wil bijvoegen uit die map of via word iets wil openen in die map.

De computer blijft het gewoon doen maar het desbetreffende programma stopt er gewoon mee!!!

Hoe kan dit???????
 
ook gehad

Ik heb dat probleem ook gehad. Bij kwam het doordat Pinnacle blijkbaar buiten MS on de schijf benaderd.

Documenten door pinnacle gemaakt konden niet in explorer benaderd worden.

De oorzaak was dat ik Pinnacle had geïnstaleerd en daarna de drive had veranderd in een stripe (hardware).

Pinnacle opnieuw geinstaleerd en het werkte weer.

Overigens als ik iets bewerk op die stripe loopt het geluid in het verloop van de film steeds meer achter. Op gewone IDE doet hij dat niet. Daarom is het volgens mij
Kwalitatief Uitermate Teleurstellend

Eric
 
ook pinnacle

Ik heb inderdaad ook Pinnacle DV 500 DVD en ik begrijp hier dus helemaal niets van.
Waarom gebeurd dat eigenlijk?
En als ik jou goed begrijp dan moet ik de pinnacle
applicaties verwijderen en dan opnieuw installeren en dan ben ik klaar??

Is er meer op internet te lezen over dit probleem?

Ik heb overigens altijd gesodemieter met Pinnacle, hoezo award winning
 
Pinnacle

Nee als je pinnacle belt, - ik heb ooit een 0900 nummer gehad, niet bewaard, en kan het niet terug vinden- dan zeggen ze ijskoud dat Pinnacle goed met die stripe moet samenwerken.

Ik heb bij een MSI video kaart met TV, Ulead SE mee gekregen, die brand zelfs Video-CD's die door een Aopen CD-Rom kunnen worden gelezen en bied geen absurde keuzes. (Pinnacle laat je schijfjes maken die volkomen waardeloos zijn)

Ik ben van plan het Video programma van PowerDVD te kopen, want InterVideo vind ik ook niet ideaal.

Ik denk dus dat als je Pinnacle opnieuw installeert je problemen zijn opgelost. Ik zou je wel adviseren die ontoegankelijke map eerst te verwijderen.

Eric.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan